Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Dentist in Aarau

A1 Zahnärzte logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 9 ratings

A1 Zahnärzte

All Dentist in Aarau

A1 Zahnärzte

A1 Zahnärzte logo

Dentist in Aarau

PremiumPremium Entry

Gallery (1)

Opening times A1 Zahnärzte
Open – Closes today at 10:00 PM
  1. Monday
    7:30 to 22:00
  2. Tuesday
    7:30 to 22:00
  3. Wednesday
    7:30 to 22:00
  4. Thursday
    7:30 to 22:00
  5. Friday
    7:30 to 22:00
  6. Saturday
    9:00 to 22:00
  7. Sunday
    9:30 to 20:00

365 Tage geöffnet



A1 Zahnärzte – Contacts & Location

Description

Languages

German

Forms of contact

By telephone,Online

Treatments

Braces,Dental fracture,Dental implant / dental prosthesis,Dental jewellery,Emergency dentist,Orthodontist,Wisdom teeth
Categories
DentistImplantologyOrthodontics

Reviews for A1 Zahnärzte (9)

9 reviews & 2 comments for A1 Zahnärzte

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Super Qualität , sehr sauber

Sehr netter Empfang, ohne Wartezeit , keine Schmerzen bei Spritze. Ich habe mich für 2 Kronen entschlossen , die sassen perfekt und sehen sehr gut aus , wie echt, bin begeistert .

March 6, 2019 | xanaqeny

Rating 5.0 of 5 stars

Alles zu meiner ganzen Zufriedenheit.

Freundlicher Empfang, sehr gute Erklärung aller Behandlungen schriftlich mit Erklärungsblatt und mündlich . Garantie wird auch angeboten im Unterschied zu meinem Alter alten Praxis. Der Zahnarzt war auch sehr freundlich, hat alles gezeigt und den Preis besprochen.

February 26, 2019 | Reber Richard

Similar entries in Aarau

More in Aarau

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG