Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Florist in Altendorf

Ambiente di Fiori logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.6 of 5 stars from 7 ratings

Ambiente di Fiori

All Florist in Altendorf

Ambiente di Fiori

Blumengeschäft, Hochzeitfloristik und TrauerdekorationenClaudia Wälle
Ambiente di Fiori logo

Florist in Altendorf

PremiumPremium Entry
Opening times Ambiente di Fiori
Closed – Opens in a minute
  1. Monday
    13:30 to 18:30
  2. Tuesday
    8:30 to 12:00 / 13:30 to 18:30
  3. Wednesday
    Closed
  4. Thursday
    13:30 to 18:30
  5. Friday
    8:30 to 12:00 / 13:30 to 18:30
  6. Saturday
    8:00 to 16:00
  7. Sunday
    Closed


Ambiente di Fiori – Contacts & Location

Languages

German

Location

Close to train station,Parking site

Products and Services

Cut Flowers,Event Floristry and Decorations,Flower Arrangements,Flower Bouquets,Flowers for Special Occasions,Seasonal Bouquets & Plantings,Wedding Floristry
Categories
FloristFloral arrangementsWedding

Reviews for Ambiente di Fiori (7)

7 reviews & 2 comments for Ambiente di Fiori

Rating 4.6 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Bin einfach nur glücklich!

Ich kam in den Laden und hatte eine genaue Vorstellung, von dem, was ich möchte. Es brauchte nur eine kurze Beschreibung von mir und kurzerhand wurde mir genau das präsentiert, was ich suchte :-) Schlicht und einfach, aber so schön. Ich war super glücklich! Frau Wälle ist übrigens eine sehr freundliche und aufgestellte Person, merci vielmals!

July 1, 2022 | tina.gasser

Rating 5.0 of 5 stars

Tolles Blumengeschäft

Sehr freundliche und kompetente Bedienung, traumhafte Gestecke, einfach das perfekte Blumengeschäft. Gerne immer wieder!

June 28, 2022 | Berger Lars

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG