Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Data processing services in Basel

A & O COMPUTER-SERVICE logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 3 ratings

A & O COMPUTER-SERVICE

All Data processing services in Basel

A & O COMPUTER-SERVICE

(PC- Notebooks - MAC), Installationen, Reparaturen, DatenrettungInh. A. Kantermann
A & O COMPUTER-SERVICE logo

Data processing services in Basel

PremiumPremium Entry
Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.

A & O COMPUTER-SERVICE – Contacts & Location

Description

Languages

English,German,Russian

Forms of contact

By telephone,Free consulting,Online

Location

Close to public transport

Services

Service and repairs
Categories
Data processing servicesIT SupportComputer systems and accessoires

Reviews for A & O COMPUTER-SERVICE (3)

3 reviews & 2 comments for A & O COMPUTER-SERVICE

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Super Service, gerne wieder!! =)

Ich hatte vor Kurzem meinen alten Laptop bei Herrn Kantermann in Reparatur und er bietet hierfür einen einwandfreien Service. Bei Unklarheiten meldet er sich vorab telefonisch, um abzuklären ob die Reparatur durchgeführt werden soll und ist für mögliche Rückfragen jederzeit erreichbar. Die vereinzelten negativen Bewertungen sind meiner Erfahrung nach nicht gerechtfertigt und absolut nicht nachvollziehbar! Es wird ein schneller und durchweg zufriedenstellender Service zu sehr guten Preisen angeboten. Ich komme bei Bedarf gerne wieder & werde auch Bekannte an ihren Reparaturservice vermitteln. Liebe Grüße & viel Erfolg weiterhin=)

November 15, 2022 | florianschilling94

Rating 5.0 of 5 stars

seriöse Kundenbetreuung

lösungsorientierte und kompetente, schnelle Unterstützung.

December 19, 2019 | kaiser.regine

More Data processing services nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG