Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Restaurant in Basel

parterre one logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.2 of 5 stars from 9 ratings

parterre one

All Restaurant in Basel

parterre one

restaurant bar kulturlokal
parterre one logo

Restaurant in Basel

PremiumPremium Entry
MenuMenu
Opening times parterre one
Closed – Opens today at 6:00 PM
  1. Monday
    Closed
  2. Tuesday
    18:00 to 0:00
  3. Wednesday
    18:00 to 0:00
  4. Thursday
    18:00 to 0:00
  5. Friday
    18:00 to 0:00
  6. Saturday
    18:00 to 0:00
  7. Sunday
    Closed


parterre one – Contacts & Location

Description

IM PARTERRE ONE

Languages

German

Ambience

Contemporary,Extravagant,Festive,Merger,Modern

Amenities

Wifi

Cuisine

Fusion

Dietary restrictions

Vegan,Vegetarian

Drinks

Wine

Forms of contact

By telephone,Online

Fresh meat, fish and seafood

Veal

Location

River view 

Services & offer

Aperitif,Dinner,Event organising,Groups,Outdoor seating

Specialities & dishes

Alcohol,Beef,Beer (tap),Burger,Cordon bleu,Dessert,Fondue,Meat,Risotto,Salad,Steak,Tapas
Categories
RestaurantBarConcerts

Reviews for parterre one (9)

9 reviews & 2 comments for parterre one

Rating 4.2 of 5 stars

Comments (2)

Rating 4.0 of 5 stars

Essen und Service sehr gut

Es scheint eine neue Crew am Ruder zu sein. Wir wurden sehr schnell aus der Küche bedient. Das Essen schmeckte sehr gut. Der Preis geht eher ins gehobenere Segment.

July 24, 2023 | ma.haeberli

Rating 5.0 of 5 stars

Ausgezeichnet und empfehlenswert!

Lieber später als nie: Es war eine sehr große Freude, in diesem Restaurant im Mai 2021 zu sein! Trotz der großen Verspätung wegen eines Megastaus in Deutschland hat Simone, der Geschäftsführer, mich zwei Mal angerufen und auf meine Bitte den reservierten Tisch für 2 weitere Stunden frei gehalten! Auch die Nachtisch-Überraschung als Gratulation zum Geburtstag meines Freundes (mit Wunderkerzen!) gelang perfekt! Also vielen Dank und bis zum nächsten Mal!

October 31, 2022 | veronikajef

More Restaurant in Basel

Similar entries in Basel

More in Basel

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG