Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Psychological counseling in Bern

Praxis Innere Transformation
Praxis Innere Transformation logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 3 ratings

Praxis Innere Transformation

All Psychological counseling in Bern
Praxis Innere Transformation

Praxis Innere Transformation

Dipl. Praktische Psychologie SGPH, Dipl. Seminarleiterin für Autogenes Training SAT, Hypnosetherapeutin DGHT + Palacios, Psychosynthese-GuideSusanna Stähli-Radelfinger
Praxis Innere Transformation logo

Psychological counseling in Bern

PremiumPremium Entry

Gallery (11)

Opening times Praxis Innere Transformation
Open – Closes today at 8:00 PM
  1. Monday
    9:00 to 20:00
  2. Tuesday
    Closed
  3. Wednesday
    9:00 to 20:00
  4. Thursday
    9:00 to 20:00
  5. Friday
    Closed
  6. Saturday
    10:00 to 12:00
  7. Sunday
    Closed

Praxis Innere Transformation – Contacts & Location

Description

Languages

German

Location

Close to public transport,Parking site

Terms of payment

Bill,Cash
Categories
Psychological counselingPsychosynthesisHypnosisAutogenic trainingCounseling, life coaching

Reviews for Praxis Innere Transformation (3)

3 reviews & 1 comments for Praxis Innere Transformation

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Psychologische Beratung / Autogenes Training / Hypnose

Ich habe Frau Stählis aufmerksame, empathische und sehr kompetente Art, wie sie sich mir und meinen Anliegen genähert hat, sehr geschätzt. Sie verfügt über einen bunten Strauss an Methoden, die sie lösungsorientiert einsetzten kann. In kleinen Schritten hat sie mich durch meine Angst hindurchgeführt und ich bin als gestärkter Mensch aus ihren Behandlungen gegangen - danke vielmal! Ich kann sie als Therapeutin gerne empfehlen.

April 6, 2019 | fre-vre

More Psychological counseling in Bern

Similar entries in Bern

More in Bern

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG