Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Office equipment in Bern

Büro Helbling AG Bern logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 1 rating

Büro Helbling AG Bern

All Office equipment in Bern

Büro Helbling AG Bern

Kreative Bürowelten
Büro Helbling AG Bern logo

Office equipment in Bern

PremiumPremium Entry
Opening times Büro Helbling AG Bern
Closed – Opens monday at 8:00 AM
  1. Monday
    8:00 to 12:00 / 13:15 to 17:30
  2. Tuesday
    8:00 to 12:00 / 13:15 to 17:30
  3. Wednesday
    8:00 to 12:00 / 13:15 to 17:30
  4. Thursday
    8:00 to 12:00 / 13:15 to 17:30
  5. Friday
    8:00 to 12:00 / 13:15 to 17:00
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Büro Helbling AG Bern – Contacts & Location

Description

Languages

German

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Close to public transport,Parking site
Categories
Office equipmentOfficeOffice organization and planning

Reviews for Büro Helbling AG Bern (1)

1 reviews & 1 comments for Büro Helbling AG Bern

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Giroflex Labordrehstuhl

Mit dem Konfigurator von Giroflex habe ich mir einen individuellen Drehstuhl zusammengestellt mit spezieller Sitzhöhe. Die Firma “Büro Helbling AG, Bern” hat mir diesen eleganten, hochwertigen und komfortablen Drehsessel organisiert und fertig montiert nach Hause geliefert. Da es sich um einen Büro/Laborstuhl handelt, ist er auch noch hygienisch, weil aus Kunstleder leicht abwischbar (sozusagen corona-resistent). Ausgezeichneter Kundenservice, kompetente , sehr freundliche Beratung. Auch das Nachbestellen von Ersatzteilen klappt perfekt. Bin “very happy”. Dankeschön.

July 31, 2020 | kaeserchristine00

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG