Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Sanitary facilities in Binningen

Sanitär Schweizer AG logo
PremiumPremium Entry

Rating 3.3 of 5 stars from 4 ratings

Sanitär Schweizer AG

All Sanitary facilities in Binningen

Sanitär Schweizer AG

eidg. dipl. Inst.
Sanitär Schweizer AG logo

Sanitary facilities in Binningen

PremiumPremium Entry

Gallery (8)

Opening times Sanitär Schweizer AG
Open – Closes in 7 minutes
  1. Monday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 17:00
  2. Tuesday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 17:00
  3. Wednesday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 17:00
  4. Thursday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 17:00
  5. Friday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 16:00
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Laden Öffnungszeiten: 08:00–12:00



Sanitär Schweizer AG – Contacts & Location

Languages

German

Field/Area

Consultation,Fittings and Bathroom Furniture,Renovation & Restoration

Forms of contact

By telephone,Online

Heating with Fossil Fuels

Gas Heating,Oil Heating

Heating with Renewable Energies

Heat Pump and Geothermal,Pellet, Log, and Chip Heating,Solar Thermal

Location

Close to public transport,Parking site,Wheelchair-accessible

Scope

Consultation,Planning and Execution,Remodeling,Renovation & Restoration

Services

Bathroom and kitchen exhaust systems,Boiler replacement,Boosting systems and water-related accessories,Emergency repairs,Hydraulic pipelines,Installation of descaling systems,Installation of fittings,Maintenance of plumbing installations,Pressure boosting systems,Rainwater utilization,Renovation of old water pipes,Repairs of all fixtures,Replacement of defective cold and hot water pipes,Sanitary fixtures and fittings,Sanitary installations,Solar thermal and heat pump water heaters,TV inspection of wastewater pipelines,Tank descaling,Wastewater lifting installations,Wastewater pumping stations,Installation of Heating Systems,Repairs and Troubleshooting
Categories
Sanitary facilitiesHeating systems

Reviews for Sanitär Schweizer AG (4)

4 reviews & 2 comments for Sanitär Schweizer AG

Rating 3.3 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Transparent, Fachgerecht und ehrlich

Wir haben schon oft für Servicearbeiten die Sanitär Schweizer kontaktiert. Es ist immer jemand telefonisch erreichbar. Selbst wenn es kein Notfall ist und man es gerne aber schnell erledigt haben möchte wird bei den Mitarbeiterin im Büro geschaut es machbar zu machen. Die Arbeiten wurde bei uns immer sehr gut ausgeführt. Selbst wenn der Monteuer mal zusätzliches Material nicht hatte, dass er benötigte informierte er uns warum er weggehen muss. Die Monteure sind sehr freundlich. Machen top arbeit.

June 21, 2022 | Orttec GmbH

Rating 2.0 of 5 stars

Nicht kompetent genug

Die Firma sollte einige Heigungskörper entlüften und Heizung mit Wasser nachfüllen. Dazu hat sie die Leitungswasser genommen, anstatt entkalktes Wasser. Offenbar kennt sie deshalb die moderne Heizungenssysteme NICHT, da hier kein Wasser mit Kalk zugefügt werden darf und in Bottmingen ist Wasser sehr kalkhaltig. Fehler hat sie bagatelisiert, dass nur wenig Wasser eingelassen wurde, hat dann zum "Gegenangriff" angetreten und weigerte sich auch seine Haftpflichtversicherung zu informieren. Schliesslich wollte das Problem nur aussitzen und antwortete nicht mehr. Ich würde die Firma NICHT empfehlen! Kompetenz 0 bei 120 CHF/STD.

December 27, 2020 | mskp

More Sanitary facilities nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG