Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Restaurant in Frauenfeld

Restaurant Stählibuck
Restaurant Stählibuck logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.1 of 5 stars from 27 ratings

Restaurant Stählibuck

All Restaurant in Frauenfeld
Restaurant Stählibuck

Restaurant Stählibuck

Restaurant Stählibuck logo

Restaurant in Frauenfeld

PremiumPremium Entry

Gallery (7)

MenuMenu
Opening times Restaurant Stählibuck
Closed – Opens in 2 hours
  1. Monday
    9:00 to 23:00
  2. Tuesday
    9:00 to 23:00
  3. Wednesday
    9:00 to 23:00
  4. Thursday
    9:00 to 23:00
  5. Friday
    9:00 to 23:00
  6. Saturday
    9:00 to 23:00
  7. Sunday
    9:00 to 23:00

Warme Küche (Mo-Fr) 11:30 - 14:00, 17:00 - 21:30. Wochenende & Feiertage Durchgehend warme Küche


Restaurant Stählibuck – Contacts & Location

Description

Geniessen mit Aussicht

Services (1)

Schweizerküche

PriceOn request

Languages

English,French,German,Italian,Spanish

Ambience

Child friendly,Cozy,Family,Garden,Middle class,Terrace,Traditional,winter garden

Amenities

Air condition,Children corner,High chairs,Wifi,internet

Cuisine

European,Regional,Seasonal,Swiss

Dietary restrictions

Vegetarian

Diets

Glutenfree,Lactosefree

Drinks

Tea,Wine

Equipment

Family friendly

Food

Pasta,Soups

Fresh meat, fish and seafood

Pork

Location

Close to public transport,Parking site,With view

Services & offer

Afternoon snack,Animals accepted,Aperitif,Banquette hall,Breakfast,Brunch,Business lunch,Conference,Dinner,Groups,Kids' menu,Lunch,Rentable rooms,Table service,Takeout,Weddings,Wheelchair accessible restroom,Wheelchair accessible seating,wine selection

Specialities & dishes

Alcohol,Beef,Beer (bottle),Beer (tap),Chicken,Coffee,Coffee/Tea,Cordon bleu,Dessert,Fish,Fondue,Fondue/raclette,French fries,Fresh Juices & Smoothies,Gastronomy,Grill,Local ingredients,Meat,Milkshake,Risotto,Rösti,Salad,Schnitzel,Steak,Tartare

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,Cash,EUR,Maestro,Mastercard,Postcard
Categories
RestaurantSwiss cuisine

Reviews for Restaurant Stählibuck (27)

27 reviews & 5 comments for Restaurant Stählibuck

Rating 4.1 of 5 stars

Comments (5)

Rating 4.0 of 5 stars

Gepflegtes Restaurant und sehr schöner Garten.

Wir wurden freundlich empfangen und zum Tisch geführt. Aktuelle Sommerkarte mit feinen Gerichten. Der Service ist sehr aufmerksam und geht auf die speziellen Wünsche der Gäste ein. Die Bekleidung der Mitarbeiter ist ansprechend und macht gepflegten Eindruck. Das Essen war sehr gut und auch ansprechend angerichtet. Preis- Leistungsverhältnis ist ebenfalls erfreulich. War letzte Woche zwei Mal im "Stählibuck" und wir waren beide Male sehr zufrieden.

July 10, 2023 | pebaumli

Rating 5.0 of 5 stars

Gastfreundlichkeit ist Gross Geschrieben

Danke für Ihre Gastfreundlichkeit, die freundliche und zuvorkommende Bedienung! Und das Ostschweizer-Fondue war einfach köstlich! Diesen Ort kann ich bestens weiterempfehlen. Merci beaucoup

January 26, 2023 | madeleine.wilfinger1

Services (1)

Schweizerküche

PriceOn request

More in Frauenfeld

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG