Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Optician in Gamprin-Bendern

Reis Optik logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.0 of 5 stars from 4 ratings

Reis Optik

All Optician in Gamprin-Bendern

Reis Optik

Reis Optik logo

Optician in Gamprin-Bendern

PremiumPremium Entry

Gallery (9)

Opening times Reis Optik
Closed – Opens today at 9:00 AM
  1. Monday
    9:00 to 18:30
  2. Tuesday
    9:00 to 18:30
  3. Wednesday
    9:00 to 18:30
  4. Thursday
    9:00 to 18:30
  5. Friday
    9:00 to 18:30
  6. Saturday
    9:00 to 13:00
  7. Sunday
    Closed

Reis Optik – Contacts & Location

Languages

English,German

Assortment

Contact lenses,Eyeglass frames,Eyeglass lenses,Glasses,Magnifiers & Visual aids

Brands

Andy Wolf,Blackfin,Carolina Herrera,Cazal,Etnia Barcelona,Evil Eye,Masunaga,Police,Porsche Design,Silhouette

Eyeglasses & Lenses

Single vision eyeglasses,Sunglasses

Forms of contact

By telephone,Free consulting,In-store,Online

Location

Close to public transport,Parking site,Wheelchair-accessible,Wheelchair-accessible parking,With view

Services

Eyeglasses & Contact lenses consultation,On-site ophthalmologist

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,American Express,Cash,Maestro,Mastercard,Postcard,Visa
Categories
OpticianGlasses and contact lensesGlassesEye centerOptometry

Reviews for Reis Optik (4)

4 reviews & 1 comments for Reis Optik

Rating 4.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Erstklassige Beratung und super Service!

Am 14. Nov. 2023 hatten meine Gattin und ich einen Termin in der Augenklinik Reis in Bendern. Vom Empfang in der Optik Abteilung, über die Augenuntersuchung mit anschließender ärztlicher Beratung können wir nur unsere höchste Wertschätzung kund tun. Nach dem vorliegen der Brillenrezepte wurden wir von Hr. Tschallener Christoph, über die neuesten Trends von Brillen informiert und Typgerecht beraten. Eine Woche später konnten wir schon unsere neuen Brillen übernehmen. Abschließend können wir allen Lesern die Augenklinik Reis in Bendern bestens Empfehlen. Die Qualität der Brillen und die Dienstleistung des ganzen - Augenklinik Reis Teams -waren für uns hervorragend und zu bester Zufriedenheit. Macht weiter so !!!

December 19, 2023 | otto.buesel

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG