Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Hairdresser in Glattpark (Opfikon)

Magnifique Hairstudio logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 7 ratings

Magnifique Hairstudio

All Hairdresser in Glattpark (Opfikon)

Magnifique Hairstudio

Damen und Herren, Haarverlängerung
Magnifique Hairstudio logo

Hairdresser in Glattpark (Opfikon)

PremiumPremium Entry

Gallery (7)

Opening times Magnifique Hairstudio
Closed – Opens today at 9:00 AM
  1. Monday
    Closed
  2. Tuesday
    9:00 to 18:30
  3. Wednesday
    9:00 to 18:30
  4. Thursday
    9:00 to 18:30
  5. Friday
    9:00 to 18:30
  6. Saturday
    8:00 to 16:00
  7. Sunday
    Closed

Termine Ausserhalb Öffnungszeiten nach Vereinbarung



Magnifique Hairstudio – Contacts & Location

Description

SCHÖN SIND SIE BEI UNS

Languages

English,German

Forms of contact

Free consulting

Hair treatments

Hair removal

Location

Close to airport,Close to public transport,In city center,Parking site,Wheelchair-accessible

Products

Product shop

Styling

Hair extension,Mèches,Permanent make-up,Permanent wave

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,Cash,EUR,Maestro,Mastercard,Postcard,TWINT,Visa
Categories
HairdresserHair extensionsHair care

Reviews for Magnifique Hairstudio (7)

7 reviews & 1 comments for Magnifique Hairstudio

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Coiffeursalon Magnifique im Glattpark ist absolute Spitze!

Ich war zum ersten Mal im Coiffeursalon Magnifique im Glattpark (Opfikon). Die Inhaberin hat mich sehr freundlich empfangen und erzählt, dass sie das Geschäft vor 2 Monaten übernommen hat. Ich habe meine langen Haare waschen, schneiden und föhnen lassen und bin begeistert von dem Resultat. Die Inhaberin hat mich gefragt ob ich die Haare normal glatt geföhnt oder rund geföhnt haben möchte. Ich wollte sie rund geföhnt haben und die Locken halten einen Tag nach dem Coiffeurbesuch noch immer! Auch wenn das Föhnen ein bisschen länger gedauert hat als normal, der Aufwand war es absolut wert. Auch die Frisurenberatung war top und schön ausgeführt. Ich würde jederzeit wieder gehen.

May 3, 2018 | n-braun

Similar entries in Glattpark (Opfikon)

More in Glattpark (Opfikon)

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG