Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Dentist in Herisau

Zahnarztpraxis med. dent. Andreas Loboda logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 6 ratings

Zahnarztpraxis med. dent. Andreas Loboda

All Dentist in Herisau

Zahnarztpraxis med. dent. Andreas Loboda

med. dent. dipl. Zahnarzt SSO
Zahnarztpraxis med. dent. Andreas Loboda logo

Dentist in Herisau

PremiumPremium Entry

Gallery (14)

Opening times Zahnarztpraxis med. dent. Andreas Loboda
Closed – Opens in 43 minutes
  1. Monday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:30
  2. Tuesday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:30
  3. Wednesday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:30
  4. Thursday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:30
  5. Friday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:30
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Interner Notfalldienst


Zahnarztpraxis med. dent. Andreas Loboda – Contacts & Location

Languages

English,French,German,Polish,Russian

Forms of contact

By telephone,In-store,Online

Location

Close to public transport,Close to train station,In city center,Parking site,Wheelchair-accessible,Wheelchair-accessible parking

Terms of payment

Bill,Cash,Invoice,TWINT

Treatments

Bleaching,Braces,Calculus removal,Dental bridge /crown,Dental check-up,Dental cleaning,Dental fracture,Dental hygiene & prophylaxis,Dental implant / dental prosthesis,Dental jewellery,Dentophobia,Dentures,Emergency dentist,Fillings,Gum treatments,Orthodontist,Paediatric dentist,Root treatments,Tooth preservation,Tooth repair,Wisdom teeth
Categories
DentistDental hygieneOral surgeryOrthodonticsImplantology

Reviews for Zahnarztpraxis med. dent. Andreas Loboda (6)

6 reviews & 1 comments for Zahnarztpraxis med. dent. Andreas Loboda

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Qualitätsarbeit

Habe mich vor kurzem von Dr. Loboda behandeln lassen und bin voll und ganz zufrieden. Es wurde konkret auf meine Wünsche eingegangen und vom ganzen Praxisteam höchst professionell umgesetzt. Dies hat mir sicher auch meine anfängliche Angst vor dem Zahnarzt genommen. Eigentlich war es gar nicht schlimm. Herr Loboda hatte mir nach einer gründlichen Befundaufnahme ruhig und verständlich mehrere gangbare Wege aufgezeigt, wie meine Vorstellungen umgesetzt werden könnten. Er hatte dazu verschiedene Kostenschätzungen erarbeitet und auch meinen finanziellen Möglichkeiten absolut Rechnung getragen, wobei mir auch Ratenzahlungen gewährt wurden. Die eigentliche Behandlung als solche wurde von Dr. Loboda sehr routiniert und sorgfältig durchgeführt, wobei ich stets über alle Schritte auf dem Laufendem gehalten wurde. Dies gab mir auch die Sicherheit hier in guten Händen zu sein.

April 29, 2017 | shop67

More Dentist nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG