Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Wool in Interlaken

WULLESACH logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 6 ratings

WULLESACH

All Wool in Interlaken

WULLESACH

WULLESACH logo

Wool in Interlaken

PremiumPremium Entry
Opening times WULLESACH
Closed – Opens today at 9:00 AM
  1. Monday
    Closed
  2. Tuesday
    Closed
  3. Wednesday
    9:00 to 11:30 / 14:00 to 18:00
  4. Thursday
    9:00 to 11:30 / 14:00 to 18:00
  5. Friday
    9:00 to 11:30 / 14:00 to 18:00
  6. Saturday
    9:00 to 13:00
  7. Sunday
    Closed


WULLESACH – Contacts & Location

Description

Languages

German

Forms of contact

By telephone,Online
Categories
WoolKnitwear

Reviews for WULLESACH (6)

6 reviews & 2 comments for WULLESACH

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

E

Sehr sehr liebe Frauen. Da ich eine Hirnblutung hatte habe ich mühe die wolle zu finden im heft, die ich benötige, sie geben mir meine würde wieder die ich bei manchen menschen vergeblich suchen. Geben mir zeit die worte zu finden, die ich manchmal nicht finde. Supper team macht so weiter ❤️❤️❤️👍👍👍👍

January 23, 2021 | corinne.naegeli-schaer

Rating 5.0 of 5 stars

Wolle zum stricken

Sehr fachkundige Beratung und natürlich tolle und günstige Wolle sehr nette freundliche Verkäuferinnen die einem sehr gerne beraten vielen Dank freundliche Grüsse Manuela Christen Oberhofen

July 28, 2018 | aroma17

More in Interlaken

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG