Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Tinsmith in Leuzigen

Spenglerei Flückiger logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 3 ratings

Spenglerei Flückiger

All Tinsmith in Leuzigen

Spenglerei Flückiger

Spenglerei Flückiger logo

Tinsmith in Leuzigen

PremiumPremium Entry

Gallery (2)

Opening times Spenglerei Flückiger
Open – Closes in 2 hours
  1. Monday
    7:00 to 17:15
  2. Tuesday
    7:00 to 17:15
  3. Wednesday
    7:00 to 17:15
  4. Thursday
    7:00 to 17:15
  5. Friday
    7:00 to 16:15
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Spenglerei Flückiger – Contacts & Location

Languages

French,German

Applications

Commercial Buildings,Residential Buildings

Area of activity

Conversion, renovation and refurbishment

Brands

Velux,ABS,Contec,Innotech,Prefa,Sarnafil

Field

Consultation,Installation,Maintenance and Repairs,Planning and Execution,Remodeling,Renovation & Refurbishment,Repair

Fields

Consultation,Conversions,Expert Reports,Installation,Planning and Execution,Renovation & Refurbishment,Repair

Forms of contact

By telephone,On the customer’s premises,Online

Plastering / Drywall

Facades

Services

Metalwork,Thermal Insulation,Chimney Sweep,Damage Repair,Flat Roof,Green Roofing,Gutter Cleaning,Pitched Roof,Roof Inspection with Drone,Roof Windows,Roofing Contractor,Sealing,Sheet Metal Works,Snow Guard System,Terraces & Balconies,Ventilation

Sheet Metal Work and Metal Roof

Chimney Claddings,Corrugated Sheet Roofs,Dormer Claddings,Double Lock Standing Seam Roofs,Downpipes,Elevator Claddings,Grill Covers,Parapet Cappings,Roof Dormers,Roof Gutters,Sheet Metal Claddings,Window Sills

Work area

Facade,Roof
Categories
TinsmithFlat roofsLightning protection equipmentConstruction plumbersRoofing

Reviews for Spenglerei Flückiger (3)

3 reviews & 2 comments for Spenglerei Flückiger

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Spenglerarbeiten

Die Spenglerarbeiten von Spenglerei Flückiger waren äusserst präzise und wurden in enger Absprache mit dem Architekten durchgeführt. Ein besonderes Lob geht an Herrn Ramadani für sein Engagement und seine Fachkenntnisse. Wir waren mit dem Ergebnis sehr zufrieden und empfehlen die Spenglerei gerne weiter.

March 31, 2024 | benisevgi

Rating 5.0 of 5 stars

Super Flachdach und Spenglerarbeiten

Ich bedanke mich bei Herr Ramadani für die die super Arbeiten an meinem Haus. Die Arbeit wurden nach meinen Wünschen ausgeführt. Und das Zeitfenster wurde eingehalten. Alles TIP TOP

March 4, 2024 | ra.business.be

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG