Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Locking systems, technology in Lucerne

Rösch Schliesstechnik logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.8 of 5 stars from 4 ratings

Rösch Schliesstechnik

All Locking systems, technology in Lucerne

Rösch Schliesstechnik

Sicherheitstechnik, Schlossöffnung, Schliessanlagen, Sicherheitsschlösser, Schlossreparaturen
Rösch Schliesstechnik logo

Locking systems, technology in Lucerne

PremiumPremium Entry
Opening times Rösch Schliesstechnik
Open – Closes today at 5:00 PM
  1. Monday
    8:15 to 11:45 / 13:30 to 17:00
  2. Tuesday
    8:15 to 11:45 / 13:30 to 17:00
  3. Wednesday
    8:15 to 11:45 / 13:30 to 17:00
  4. Thursday
    8:15 to 11:45 / 13:30 to 17:00
  5. Friday
    8:15 to 14:30
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed


Rösch Schliesstechnik – Contacts & Location

Description

Languages

German

Location

Close to public transport,In city center,Parking site,Wheelchair-accessible

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,American Express,Apple Pay,Bill,Cash,Contactless payment,Diners Club,Google Pay,Maestro,Mastercard,Visa
Categories
Locking systems, technologyKeys servicesLocking systems

Reviews for Rösch Schliesstechnik (4)

4 reviews & 1 comments for Rösch Schliesstechnik

Rating 4.8 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Grossartige Dienstleistung an einem Samstagmittag.

Samstagmittag und unser Schloss der Eingangstüre in einem Mehrfamilienhaus war kaputt (wahrscheinlich ein Lausbubenstreich). Das Schloss wurde von Rösch Schliesstechnik vor 6 Jahren eingebaut. Nach einem Anruf bei Rösch war innerhalb von 30 min der Chef persönlich bei uns vor Ort. Problem wurde umgehend gelöst. Eine saubere Dienstleistung, wie man es sich wünscht. Ganz herzlichen Dank.

December 30, 2023 | peter.boehni

Similar entries in Lucerne

More in Lucerne

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG