Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Sanitary facilities in Maur

Bitzer Sanitär AG logo
PremiumPremium Entry

Bitzer Sanitär AG

All Sanitary facilities in Maur

Bitzer Sanitär AG

Ehemals De Bon GmbH
Bitzer Sanitär AG logo

Sanitary facilities in Maur

PremiumPremium Entry

Gallery (9)

Opening times Bitzer Sanitär AG
Closed – Opens monday at 7:30 AM
  1. Monday
    7:30 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  2. Tuesday
    7:30 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  3. Wednesday
    7:30 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  4. Thursday
    7:30 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  5. Friday
    7:30 to 12:00 / 13:00 to 16:00
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

365 Tage offen, 24-Stunden-Service



Bitzer Sanitär AG – Contacts & Location

Description

Bitzer Sanitär + Heizung

Languages

German

Field/Area

Consultation

Forms of contact

By telephone,In-store,Online

Heating with Renewable Energies

Heat Pump and Geothermal,Solar Thermal

Location

Close to public transport,Parking site

Scope

Consultation,Planning and Execution

Services

24-hour service,Installation of Heating Systems,Repairs and Troubleshooting,Emergency repairs,Installation of descaling systems
Categories
Sanitary facilitiesHeating systems

Reviews for Bitzer Sanitär AG (1)

1 reviews & 1 comments for Bitzer Sanitär AG

Comments (1)

Rating 1.0 of 5 stars

Nicht empfehlenswert!

Ein offener Schacht wurde mit Motageschaum verschlossen. Eine ganz einfache Arbeit, der Serviermonteur hat ca. 15 Min. daran gearbeitet. Stundenlohn zwei- dreimal über den Durchschnitt, 133 CHF brutto! Für Lehrling, der nur zugeschaut hat, wurde 36 CHF/Stunde verlangt. 1,25 Stunden verrechnet für 0,25 Stunden Arbeit! Arbeitsweg von Maur nach Ebmatingen ca. 15 Min. hin- und zurück, trotzdem 1 Stunde verrechnet mit Stundenlohnabsatz 133 CHF! Auf der Rechnung brutto-Werte und netto-Werte verwechselt, mein Name falsch geschrieben. Auf meine Beschwerde hat er nicht geantwortet, nur auf Mahnung. Ziemlich unfreundlich, und mich mit Rechtsweg bedroht! Nie wieder mit dieser Firma!

June 2, 2021 | marta.varga

More Sanitary facilities nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG