Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Car body work in Nänikon

Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG
Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 9 ratings

Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG

All Car body work in Nänikon
Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG

Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG

Carrosserie, Spritzwerk
Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG logo

Car body work in Nänikon

PremiumPremium Entry

Gallery (10)

Multimedia (2)

Opening times Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG
Open – Closes in 21 minutes
  1. Monday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 17:30
  2. Tuesday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 17:30
  3. Wednesday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 17:30
  4. Thursday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 17:30
  5. Friday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 16:30
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Samstags nach Vereinbarung



Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG – Contacts & Location

Services (8)

Carrosserie

PriceOn request

Scheibenersatz und Reparaturen

PriceOn request

Abhol- und Bringservice

PriceOn request

Spot-/Smart Repair

PriceOn request

Aus Alt macht Neu

PriceOn request

Schadenabwicklung

PriceOn request

Lackiererei

PriceOn request

Ersatzwagenflotte

PriceOn request

Languages

English,German

Brands

Alfa Romeo,Audi,BMW,Citroen,Dacia,Fiat,Ford,Honda,Hyundai,Jaguar,Kia,Lancia,Land Rover,Lexus,Mazda,Mercedes-Benz,Mini,Mitsubishi,Nissan,Opel,Peugeot,Porsche,Renault,Seat,Skoda,Smart,Subaru,Suzuki,Tesla,Toyota,VW,Volvo

Conversion & modifications

lacquering

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Close to public transport,Close to train station,Parking site,Wheelchair-accessible

Main Services

Dent Ding Repairs,Glass Replacement or Repair,New and special Fabrications,Plastic Repairs

Methods

Environmentally Friendly Repair Painting,Spot Repair

Repairs & service

Tire change

Terms of payment

Bill,Cash

Vehicle types

Vintage cars
Categories
Car body workAuto body painting

Multimedia (2)

Reviews for Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG (9)

9 reviews & 3 comments for Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (3)

Rating 5.0 of 5 stars

Àusserst hilfsbereit, zuvorkommend und schnell

Der Service ist toll, man wird nicht mit unnötigem Schreibkram belästigt, läuft alles wie am Schnürchen!

February 15, 2020 | Müller-Schlumpf

Rating 5.0 of 5 stars

Freundliche, kompetenz, professionell

Habe (leider :-)) schon einige Male die Dienste der A. Gantenbein AG in Anspruch nehmen müssen. Nie gab es von meiner Seite her Grund zur Beanstandung; Die Arbeiten wurden einwandfrei erledigt, die Beratung war nicht kommerziell auf den höchsten Ertrag (Kosten) ausgerichtet sondern es wurden sinnvolle Empfehlungen für eine besten Kosten-/Nutzenrechnung abgegeben und auf meine Wünsche eingegangen. Aktuell wurde das reparierte Cabrio noch gemäss Zusatzauftrag komplett aufpoliert und meine Frau hat mega Freude mit einem alten/neuen Auto zu fahren! Dass es dann am Schluss noch ein "Biberli" gab, rundete das gute Gefühl über diese Firma ab! Kann nur eine ****-Empfehlung abgeben!

June 13, 2019 | fredymailaender

Services (8)

Carrosserie

PriceOn request

Scheibenersatz und Reparaturen

PriceOn request

Abhol- und Bringservice

PriceOn request

Spot-/Smart Repair

PriceOn request

Aus Alt macht Neu

PriceOn request

Schadenabwicklung

PriceOn request

Lackiererei

PriceOn request

Ersatzwagenflotte

PriceOn request

More Car body work nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG