Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Car body work in Nänikon

Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG
Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 9 ratings

Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG

All Car body work in Nänikon
Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG

Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG

Carrosserie, Spritzwerk
Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG logo

Car body work in Nänikon

PremiumPremium Entry

Gallery (10)

Multimedia (2)

Opening times Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG
Closed – Opens today at 7:15 AM
  1. Monday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 17:30
  2. Tuesday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 17:30
  3. Wednesday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 17:30
  4. Thursday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 17:30
  5. Friday
    7:15 to 12:00 / 13:15 to 16:30
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Samstags nach Vereinbarung



Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG – Contacts & Location

Description

Wir bringen Ihr Auto wieder in Form

Services (8)

Carrosserie

PriceOn request

Scheibenersatz und Reparaturen

PriceOn request

Abhol- und Bringservice

PriceOn request

Spot-/Smart Repair

PriceOn request

Aus Alt macht Neu

PriceOn request

Schadenabwicklung

PriceOn request

Lackiererei

PriceOn request

Ersatzwagenflotte

PriceOn request

Languages

English,German

Brands

Alfa Romeo,Audi,BMW,Citroen,Dacia,Fiat,Ford,Honda,Hyundai,Jaguar,Kia,Lancia,Land Rover,Lexus,Mazda,Mercedes-Benz,Mini,Mitsubishi,Nissan,Opel,Peugeot,Porsche,Renault,Seat,Skoda,Smart,Subaru,Suzuki,Tesla,Toyota,VW,Volvo

Conversion & modifications

lacquering

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Close to public transport,Close to train station,Parking site,Wheelchair-accessible

Main Services

Dent Ding Repairs,Glass Replacement or Repair,New and special Fabrications,Plastic Repairs

Methods

Environmentally Friendly Repair Painting,Spot Repair

Repairs & service

Tire change

Terms of payment

Bill,Cash

Vehicle types

Vintage cars
Categories
Car body workAuto body painting

Multimedia (2)

Reviews for Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG (9)

9 reviews & 3 comments for Gantenbein Carrosserie & Spritzwerk AG

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (3)

Rating 5.0 of 5 stars

Àusserst hilfsbereit, zuvorkommend und schnell

Der Service ist toll, man wird nicht mit unnötigem Schreibkram belästigt, läuft alles wie am Schnürchen!

February 15, 2020 | Müller-Schlumpf

Rating 5.0 of 5 stars

Freundliche, kompetenz, professionell

Habe (leider :-)) schon einige Male die Dienste der A. Gantenbein AG in Anspruch nehmen müssen. Nie gab es von meiner Seite her Grund zur Beanstandung; Die Arbeiten wurden einwandfrei erledigt, die Beratung war nicht kommerziell auf den höchsten Ertrag (Kosten) ausgerichtet sondern es wurden sinnvolle Empfehlungen für eine besten Kosten-/Nutzenrechnung abgegeben und auf meine Wünsche eingegangen. Aktuell wurde das reparierte Cabrio noch gemäss Zusatzauftrag komplett aufpoliert und meine Frau hat mega Freude mit einem alten/neuen Auto zu fahren! Dass es dann am Schluss noch ein "Biberli" gab, rundete das gute Gefühl über diese Firma ab! Kann nur eine ****-Empfehlung abgeben!

June 13, 2019 | fredymailaender

Services (8)

Carrosserie

PriceOn request

Scheibenersatz und Reparaturen

PriceOn request

Abhol- und Bringservice

PriceOn request

Spot-/Smart Repair

PriceOn request

Aus Alt macht Neu

PriceOn request

Schadenabwicklung

PriceOn request

Lackiererei

PriceOn request

Ersatzwagenflotte

PriceOn request

More Car body work in Nänikon

Similar entries in Nänikon

More in Nänikon

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG