Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Florist in Oberwil (BL)

Bluemelade bim Schloss GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.1 of 5 stars from 10 ratings

Bluemelade bim Schloss GmbH

All Florist in Oberwil (BL)

Bluemelade bim Schloss GmbH

Bluemelade bim Schloss GmbH logo

Florist in Oberwil (BL)

PremiumPremium Entry

Gallery (17)

Opening times Bluemelade bim Schloss GmbH
Open – Closes in an hour
  1. Monday
    8:30 to 12:00 / 13:30 to 18:30
  2. Tuesday
    8:30 to 12:00 / 13:30 to 18:30
  3. Wednesday
    8:30 to 12:00 / 13:30 to 18:30
  4. Thursday
    8:30 to 12:00 / 13:30 to 18:30
  5. Friday
    8:30 to 12:00 / 13:30 to 18:30
  6. Saturday
    8:30 to 16:00
  7. Sunday
    Closed


Bluemelade bim Schloss GmbH – Contacts & Location

Description

«Ein Leben ohne Blumen wäre ein Leben ohne Liebe…»

Languages

German

Forms of contact

By telephone,In-store

Products and Services

Accessories, Gift Ideas, Decorative Items, Figurines and Cards,Cut Flowers,Event Floristry and Decorations,Flowers for Special Occasions,Home Delivery Service,Online Orders,Potted Plants,Vases
Categories
FloristFloral arrangements

Reviews for Bluemelade bim Schloss GmbH (10)

10 reviews & 5 comments for Bluemelade bim Schloss GmbH

Rating 4.1 of 5 stars

Comments (5)

Rating 5.0 of 5 stars

Top arbeit, kann ich nur weiter empfehlen !

Ich war am Freitag morgen im Geschäft und lies mich beraten für einen Blumenstrauss. Ich war überweltigt was sie mir gezaubert hatte und bekam rundum nur Komplimente, mann würde gleich sehen das dieser Blumenstrauss von einem Fachgeschäft sei. Vielen, vielen dank Urs Müller

July 1, 2023 | u.mueller

Rating 5.0 of 5 stars

wunderbarer Strauss zum 55. Hochzeitstag

Habe beim Team in Oberwil einen Strauss bestellt für meine Eltern, welche den 55. Hochzeitstag feiern durften. Ich durfte eine wunderbares Bouquet an meine Eltern überreichen und die Freude war sehr gross. Vielen Dank nochmals für das wunderschöne Kunstwerk.

June 10, 2023 | pascal.heydecker

Similar entries in Oberwil (BL)

More in Oberwil (BL)

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG