Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Restaurant in Roggwil (BE)

KR

Rating 3.4 of 5 stars from 8 ratings

Kartbahn Race-Inn

All Restaurant in Roggwil (BE)

Kartbahn Race-Inn

Lorze Logistik AG
KR

Restaurant in Roggwil (BE)

Opening times Kartbahn Race-Inn
Open – Closes in an hour
  1. Monday
    Closed
  2. Tuesday
    14:00 to 23:00
  3. Wednesday
    14:00 to 23:00
  4. Thursday
    14:00 to 23:00
  5. Friday
    14:00 to 0:00
  6. Saturday
    10:00 to 0:00
  7. Sunday
    10:00 to 18:00

Kartbahn Race-Inn – Contacts & Location

Languages

German

Ambience

Middle class

Amenities

Children corner,Wifi

Cuisine

International

Drinks

Tea,Wine

Equipment

Family friendly

Food

Pasta

Location

Close to museum,Close to sports facilities,Parking site,Wheelchair-accessible

Services & offer

Animals accepted,Aperitif,Business lunch,Catering,Event organising,Smoking lounge,Tasting,Weddings

Specialities & dishes

Beer (bottle),Beer (tap),Coffee,Fondue/raclette

Terms of payment

American Express,Cash,Diners Club,Maestro,Mastercard,Postcard,Visa
Categories
RestaurantKart

Reviews for Kartbahn Race-Inn (8)

8 reviews & 1 comments for Kartbahn Race-Inn

Rating 3.4 of 5 stars

Comments (1)

Rating 2.0 of 5 stars

Gute Bahn, überteuerte Gastronomie

Wir waren mit einer Gruppe von 12 Personen anwesend. Kartbahn war super und hat trotz vieler Teilnehmer pro Rennen Spass gemacht. Enttäuschend war der gebuchte Apéro. Für Fr.12.- pro Person gab es Chips, Erdnüsse und Salzstangen mit einem kleinem Glas Rimuss mit Sirup und Wasser zum Auffüllen. Echt jetzt? Das kann nicht euer Ernst sein? Das hat sehr enttäuscht. Kleine Snacks wie eine Pizza zum Teilen oder eine kalte Platte liegt bei diesem Preis absolut im Budget!! Dies als Hinweis von einem Gastronom mit Erfahrung. Wäre gleichzeitig auch eine gute Werbung für das Geschäft, bei welchem man gerne wieder vorbeigeht oder andere dazu animiert. Ist ja jetzt sehr wichtig für die Branche bei Corona. Schade.....

February 21, 2022 | albisser.andrea

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG