Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Restaurant in Rüeterswil

Bergrestaurant Atzmännig /Harz logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.5 of 5 stars from 2 ratings

Bergrestaurant Atzmännig /Harz

All Restaurant in Rüeterswil

Bergrestaurant Atzmännig /Harz

BergrestaurantAmalie und Ivo Gübeli
Bergrestaurant Atzmännig /Harz logo

Restaurant in Rüeterswil

PremiumPremium Entry
Opening times Bergrestaurant Atzmännig /Harz
Closed – Opens in 40 minutes
  1. Monday
    9:00 to 17:00
  2. Tuesday
    9:00 to 17:00
  3. Wednesday
    9:00 to 17:00
  4. Thursday
    9:00 to 17:00
  5. Friday
    9:00 to 17:00
  6. Saturday
    9:00 to 17:00
  7. Sunday
    9:00 to 17:00

Bergrestaurant Atzmännig /Harz – Contacts & Location

Description

Über uns

Languages

German

Ambience

Business,Child friendly,Cozy,Elegant,Family,Festive,Terrace

Amenities

internet

Cuisine

Regional,Swiss

Food

Sausage,Soups

Location

In the mountains,Lake-side,Mountain view,With view

Services & offer

Afternoon snack,Banquet,Breakfast,Brunch,Business lunch,Dinner,Event organising,Groups,Lunch,Weddings

Specialities & dishes

Cake and sweets,Coffee,Coffee/Tea,French fries,Ice cream,Meat,Salad,Steak,cheese fondue

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,Cash,Contactless payment,Maestro,Mastercard,Postcard,TWINT,Visa
Categories
RestaurantSwiss cuisineMountain restaurant

Reviews for Bergrestaurant Atzmännig /Harz (2)

2 reviews & 1 comments for Bergrestaurant Atzmännig /Harz

Rating 4.5 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

schöne gegend

Nach eine schöne Wanderung in der gegend, hab ich entschieden ein stop im Restaurant Harz zu machen um was essen und trinken. Ich könnte von der gute essen profitieren, und wurde von eine charmante und sexy blondine bedient, Sie hatte eine strahlende lachen und seine schöne blauen Augen haben mich beeindruckt und werde auf jedem fall wieder kommen. Das essen ist mit liebe gemacht und die sonnige Terrasse hab ich richtig genossen. Ich fand gut die sehr freundliche bedienung. Ich freue mich auf nächstes mal.

January 8, 2023 | kurabela441

Similar entries in Rüeterswil

More in Rüeterswil

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG