Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Swimming pool in Spiez

Freibad / Seebad logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 5 ratings

Freibad / Seebad

All Swimming pool in Spiez

Freibad / Seebad

Freibad / Seebad logo

Swimming pool in Spiez

PremiumPremium Entry

Gallery (8)

Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.


Freibad / Seebad – Contacts & Location

Description

Freibad / Seebad Spiez - Mit der längsten Wasserrutschbahn im Berner Oberland!!

Languages

German

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Close to public transport,Close to sports facilities,Close to train station,Lake view,Lake-side,Mountain view,Parking site,Wheelchair-accessible
Categories
Swimming poolBeach poolRestaurant

Reviews for Freibad / Seebad (5)

5 reviews & 2 comments for Freibad / Seebad

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Spitze!

Wir durften in der Woche vor Pfingsten das Freibad Spiez mit unserer Klasse besuchen und waren hell begeistert. Die Anlage ist nicht nur sehr gepflegt, sondern auch schön gestaltet, weitläufig und bietet viele unterschiedliche Angebote. Das Restaurant hatte ein vielfältiges und leckeres Angebot, das Essen kam schön angerichtet daher, war preiswert und nicht zuletzt waren die Betreiber sehr zuvorkommend. Wir kommen gerne wieder!

June 7, 2022 | evournelis

Rating 5.0 of 5 stars

Wunderschön

Mega Schöne Badi, war ein Cooles Erlebniss für Famile und die Kinder

September 15, 2017 | John Müller

Similar entries in Spiez

More in Spiez

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG