Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Pharmacy in Spreitenbach

Gysler Richard und Partner logo
PremiumPremium Entry

Rating 3.0 of 5 stars from 2 ratings

Gysler Richard und Partner

All Pharmacy in Spreitenbach

Gysler Richard und Partner

Apotheke
Gysler Richard und Partner logo

Pharmacy in Spreitenbach

PremiumPremium Entry

Gallery (1)

Opening times Gysler Richard und Partner
Closed – Opens today at 9:00 AM
  1. Monday
    9:00 to 20:00
  2. Tuesday
    9:00 to 20:00
  3. Wednesday
    9:00 to 20:00
  4. Thursday
    9:00 to 20:00
  5. Friday
    9:00 to 20:00
  6. Saturday
    9:00 to 20:00
  7. Sunday
    Closed

Gysler Richard und Partner – Contacts & Location

Languages

Albanian,Croatian,English,French,German,Italian

Assessment & Treatment

Wound care

Checks & Measurements

Blood pressure monitoring

Forms of contact

By telephone,Free consulting,In-store

Location

Close to public transport,Close to train station,In city center,Parking site,Wheelchair-accessible

Products

Product shop

Services

Fitting of compression stockings,Gift service,Gift vouchers,Morning-after pill,Travel medicine,Travel pharmacy check

Skin treatments

Care of one's face

Styling

Cosmetics

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,American Express,Apple Pay,Cash,Contactless payment,Maestro,Mastercard,Postcard,TWINT,Visa
Categories
PharmacyHealth center

Reviews for Gysler Richard und Partner (2)

2 reviews & 2 comments for Gysler Richard und Partner

Rating 3.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 1.0 of 5 stars

Keine Bedienung!!

Ich betrat heute am frühen Nachmittag die Apotheke. 2 Kunden wurden bereits bedient, ich stellte mich auf das dritte und letzte markierte Kreuz am Boden. Eine der beiden Kundinnen verliess das Geschäft nach ihrem Einkauf. Ich wartete darauf, dass ich nun auch bedient werde. Es befanden sich mind. 4 Pharmaassistentinnen im Geschäft, keine der 3 'freien' Damen hatte das Gefühl, sie müssten mich bedienen. Das Verkausgespräch neben mir zog sich in die Länge. Die Pharmaassistentin, welche die Damen neben mir bediente rief für mich weder eine Kollegin, noch vertröstete sie mich mit "nur einen Moment bitte" oder dergleichen. Ich wurde einfach ignoriert! Eine Pharmaassistentin ging sogar 2x hinter der Theke an mir vorbei um irgendwelche Dinge zu holen oder weg zu räumen. Nach 5 Minuten Warten wurde es mir zu dumm und ich verliess das Geschäft wütend und frustriert und kaufte meine Sachen bei der Konkurrenz. Sehr unfreundliches und unprofessionelles Verhalten!! Nie mehr wieder!!

July 26, 2021 | Karin Bonhôte-Messikommer

Rating 5.0 of 5 stars

Sehr nette Beratung

Die Beratung war sehr kompetent und freundlich. Immer wieder gerne. Vielen Dank!

June 3, 2019 | Alex Pauli

More Pharmacy nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG