Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Architectural firm in Bützberg

Wagner + Boss GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 5 ratings

Wagner + Boss GmbH

All Architectural firm in Bützberg
Wagner + Boss GmbH

Wagner + Boss GmbH

Boutique-Umbau Architektur - Planung - Zimmerei/Schreinerei
Wagner + Boss GmbH logo

Architectural firm in Bützberg

PremiumPremium Entry

Gallery (8)

Opening times Wagner + Boss GmbH
Open – Closes today at 5:30 PM
  1. Monday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  2. Tuesday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  3. Wednesday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  4. Thursday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  5. Friday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed


Wagner + Boss GmbH – Contacts & Location

Description

Boutique-Umbau

Languages

English,French,German

Area

Assembly,Consulting,Cost Estimation,Planning and Execution,Refurbishments and extensions,Renovation & Restoration

Areas of Application

Commercial Buildings,Public Buildings,Residential Buildings

Cabinetmaking / Interior Fitting

Built-in Cabinets & Wardrobes,Doors & Gates,Flooring,Furniture,Tables & Benches,Wall and Ceiling Cladding,Windows

Carpentry

Facades,Insulation

Carpentry & Wood construction

Roofing,Wooden railings

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Parking site,Wheelchair-accessible

Scope

Consultation,New construction,Renovation & Restoration

Services

Construction Management,Safety,Roofing work

Terms of payment

Bill
Categories
Architectural firmCarpentryWood constructionCarpenterPlanning

Reviews for Wagner + Boss GmbH (5)

5 reviews & 1 comments for Wagner + Boss GmbH

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

So etwas habe ich noch nie erlebt!

Auf Empfehlung eines befreundeten Handwerkers wandte ich mich an die Firma Wagner + Boss GmbH, um vor Ort eine Dachsanierung, eventuell mit vorangehender Aufstockung zu besprechen. Pünktlich zum vereinbarten Termin erschienen beide Inhaber. Dabei durfte ich zwei sehr kompetente Fachmänner kennen lernen, die sich auf das Beste ergänzen. Aufmerksam und geduldig zuhörend, erfassten sie die Problemstellung sofort und berieten mich nach dem Rundgang sachlich, sehr objektiv und eigene Interessen zurückstellend. Alle nur denkbaren Aspekte mit einbeziehend, kamen sie zum Schluss, dass sich die Aufstockung nicht rechnen würde! So sagten sie und gingen ohne die Absicht, ihre Bemühungen zu verrechnen. Wo findet sich noch eine solche Kulanz?! Ich weiss nur von Wagner + Boss.

August 1, 2018 | repeater

Similar entries in Bützberg

More in Bützberg

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG