Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Health and sports massage in Weinfelden

HA

Rating 5.0 of 5 stars from 2 ratings

Hug Angela

All Health and sports massage in Weinfelden

Hug Angela

Gesundheitsmassage / Ayurveda
HA

Health and sports massage in Weinfelden

Opening times Hug Angela
Closed – Opens tomorrow at 8:00 AM
  1. Monday
    Closed
  2. Tuesday
    Closed
  3. Wednesday
    8:00 to 20:00
  4. Thursday
    14:00 to 20:00
  5. Friday
    Closed
  6. Saturday
    8:00 to 12:00
  7. Sunday
    Closed

Gerne vereinbare ich mit Ihnen telefonisch einen Termin. Ich arbeite auch samstags.


Hug Angela – Contacts & Location

Languages

German

Forms of contact

By telephone,In-store

Location

Close to public transport,Close to train station,Parking site

Massage type

Classic massage,Medical massage
Categories
Health and sports massage

Reviews for Hug Angela (2)

2 reviews & 2 comments for Hug Angela

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

In guten Händen

Ich geniesse die Auszeit vom hektischen Alltag sehr. Während ich entspannende Musik höre, werden meine Muskeln angenehm gelockert und meine Haut wird mit warmem Öl verwöhnt. Die Praxis ist modern und sauber. Meine Bewertung: "top Qualität", deshalb besuche ich die Masseurin immer wieder gerne.

April 1, 2021 | barbaraherde

Rating 5.0 of 5 stars

Wohlfühlgarantie

Seit Jahren schätze ich die wohltuenden, entspannenden Massagen. Ich erhalte auch Tipp's in den Bereichen Gesundheitsvorsorge, Ernährung und Alltagsgestaltung. Gerne empfehle ich die einfühlsame und fachlich kompetente Masseurin weiter. J. Rüegg

March 18, 2021 | josef.ruegg.jr

More Health and sports massage in Weinfelden

More in Weinfelden

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG