Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Horticulture and garden maintenance in Wiesendangen

Gartenbau Lüscher GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 6 ratings

Gartenbau Lüscher GmbH

All Horticulture and garden maintenance in Wiesendangen

Gartenbau Lüscher GmbH

Garten- und LandschaftsbauAaron Lüscher
Gartenbau Lüscher GmbH logo

Horticulture and garden maintenance in Wiesendangen

PremiumPremium Entry
Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.

Gartenbau Lüscher GmbH – Contacts & Location

More locations for Gartenbau Lüscher GmbH

Description

GRÜNE KREATIVE IDEEN

Categories
Horticulture and garden maintenanceGarden maintenanceLandscaping

Reviews for Gartenbau Lüscher GmbH (6)

6 reviews & 1 comments for Gartenbau Lüscher GmbH

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Tolle Arbeit

Aaron Lüscher ist mir seit Jahren freundschaftlich verbunden, und darum betraue ich ihn auch immer wieder mit Arbeiten in meinem Garten. In manchen Jahren sind es grössere Arbeiten, in anderen Jahren eher kleinere. Alle Arbeiten, gross und klein, sind immer sehr sorgfältig ausgeführt, wenn es Fragen gibt, wendet sich Herr Lüscher direkt an mich, wir besprechen Lösungen, dann geht er mit seinen Mitarbeitern wieder an die Arbeit. Ich kann Aaron Lüscher und seine Firma Gartenbau Lüscher vorbehaltlos empfehlen. Ich bin mit den ausgeführten Arbeiten immer sehr zufrieden.

January 13, 2021 | mw

More Horticulture and garden maintenance in Wiesendangen

Similar entries in Wiesendangen

More in Wiesendangen

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG