Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Real Estate in Winterthur

Hauseigentümerverband (HEV) Region Winterthur logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 13 ratings

Hauseigentümerverband (HEV) Region Winterthur

All Real Estate in Winterthur

Hauseigentümerverband (HEV) Region Winterthur

Rechtsberatung, Immobilienverkauf, Immobielienbewertung, Vermietung
Hauseigentümerverband (HEV) Region Winterthur logo

Real Estate in Winterthur

PremiumPremium Entry

Gallery (10)

Opening times Hauseigentümerverband (HEV) Region Winterthur
Open – Closes in 29 minutes
  1. Monday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:00
  2. Tuesday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:00
  3. Wednesday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:00
  4. Thursday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:00
  5. Friday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:00
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Samstag und Sonntag geschlossen



Hauseigentümerverband (HEV) Region Winterthur – Contacts & Location

Description

HEV Region Winterthur

Languages

English,French,German,Italian

Analyses, valuations & appraisals

Building condition analysis,Location analysis,Market analysis,Market value estimate,Property valuations & appraisals,Utilisation analysis

Building renovation

Fiduciary services

Consultation

Advice on financing issues,Contract assessment,Location/plot search,Market, utilisation and location analyses,Project development (renovation/conversion),Property search

Fiduciary

Budgeting,Evaluation of financing solutions,Inclusion of taxation issues,Valuations, expert opinions

Forms of contact

By telephone,Free consulting,In-store,On the customer’s premises,Online

Location

Close to public transport,Close to train station,In city center,Parking site,Wheelchair-accessible

Property type

Apartment,Office and commercial properties,Plots,Single-family house and apartment building,Sites

Sales

Administrative processing,Coordination/negotiations,Marketing concept,Organisation and planning of administration/management,Sales and contracting,Sales documentation,Sales platform,Support with notarial processes

Terms of payment

Cash,Invoice
Categories
Real EstateReal estate brokers and agenciesReal estate agent

Reviews for Hauseigentümerverband (HEV) Region Winterthur (13)

13 reviews & 3 comments for Hauseigentümerverband (HEV) Region Winterthur

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (3)

Rating 5.0 of 5 stars

Hervorragende Dienstleistung bei Immobilienschätzungen

Als Treuhänder und Willensvollstrecker bin ich sehr häufig mit Liegenschaften konfrontiert, welche zu verkaufen oder im Sinne eines Erbganges übertragen werden müssen. Dabei ist die Unterstützung von unabhängigen, professionellen Schätzern wie z.B. der Hauseigentümerverband Region Winterthur unabdingbar und von hohem Stellenwert. Unsere Kunden waren sehr zufrieden mit der professionellen Ausführung der Schätzungen. Gleichzeitig durften wir eine hohe Fachkompetenz und Freundlichkeit im Kundenservice beim HEV Region Winterthur erfahren. Weiter so.

June 2, 2021 | m.nuzzi

Rating 5.0 of 5 stars

Professioneller Verkauf

Für eine Erbengemeinschaft habe ich jemanden gesucht, der das Elternhaus verkauft. Mir wurde der Hauseigentümerverband Region Winterthur empfohlen und nach einem persönlichen Gespräch habe ich dem HEV den Verkaufsauftrag erteilt. Ich habe verschiedene andere Makler geprüft, aber der HEV hat mich am meisten überzeigt. Bei der gesamten Abwicklung konnte ich dann eine sehr aktive und angenehme Zusammenarbeit erleben. Ich war jederzeit über den aktuellen Stand informiert und am Schluss konnten wir aus fünf Kaufinteressenten auswählen. Wir wählten eine Familien mit zwei Kindern aus und waren sehr glücklich, dass im haus wo wir aufgewachsen sind, auch wieder Kinder aufwachsen. Ich kann den HEV Region Winterthur sehr empfehlen, ich fühlte ich jederzeit sehr gut betreut.

April 17, 2018 | peter.konrad.1

More Real Estate in Winterthur

Similar entries in Winterthur

More in Winterthur

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG