Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Clinic in Zurich

Universitätsklinik Balgrist logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.5 of 5 stars from 22 ratings

Universitätsklinik Balgrist

All Clinic in Zurich

Universitätsklinik Balgrist

Universitätsklinik Balgrist logo

Clinic in Zurich

PremiumPremium Entry
Opening times Universitätsklinik Balgrist
Open – Closes in an hour
  1. Monday
    7:00 to 21:00
  2. Tuesday
    7:00 to 21:00
  3. Wednesday
    7:00 to 21:00
  4. Thursday
    7:00 to 21:00
  5. Friday
    7:00 to 21:00
  6. Saturday
    7:00 to 21:00
  7. Sunday
    7:00 to 21:00

Bitte weisen Sie Ihr Covid-Zertifikat vor



Universitätsklinik Balgrist – Contacts & Location

More contacts for Universitätsklinik Balgrist

Description

Spitzenmedizin am Bewegungsapparat

Languages

English,French,German,Italian

Amenities

Wifi

Diagnosis & Assessment by Symptoms

Back Pain

Forms of contact

By telephone,In-store,Online

Location

Close to public transport,Close to train station,Lake view,Mountain view,Parking site,Wheelchair-accessible,With view

Services & offer

OK to order just coffee,OK to order just drinks,Outdoor seating,Table service,wine selection

Specialist Physicians

Anesthesia,Microbiology, Virology, and Infection Epidemiology,Neurology,Orthopedics and Trauma Surgery,Radiology,Urology

Technical Equipment

24-Hour Blood Pressure Monitoring

Treatment Focus

Adolescents,Adults,Athletes,Children,Elderly,Women

Treatments & Therapies

Art and Sports Therapy,Hand Surgery,Occupational Therapy,Physiotherapy
Categories
Clinic

Reviews for Universitätsklinik Balgrist (22)

22 reviews & 3 comments for Universitätsklinik Balgrist

Rating 4.5 of 5 stars

Comments (3)

Rating 5.0 of 5 stars

Top

Ich war sehr zufrieden mit dem ganzen Personal (Pflegepersonal, Ärzte, Hotellerie.) Ich fühlte mich gut aufgehoben, professionell Betreut. Vielen Dank an das ganze Personal! Kann ich nur weiterempfehlen!!

March 6, 2021 | Gabriela Kessler

Rating 5.0 of 5 stars

Super, einfühlsam, gute Beratung und Betreuung.

Ich kenne den Balgrist schon mein Ganzes Leben lang. Ich bin praktisch in allen Teams von Fuss bis Rücken und Rheumatologie drin. Ich bin immer gut Beraten und Betreut worden au h wenn es mal nicht so schnell mit der Heilung ging. Der Vorteil von Diesen Spital, sie haben alle Daten in einen Dosis drin und immer eine engmaschige zusammen Fassung, so wiesen die verschiedene Teams Mittglieder was gemacht wurde und wo noch ein Knotenpunkt ist der leider bearbeitet werden muss. Auch die Betreuung auf dem Stock nach der ist gut, ob wohl ich ein etwas Komplizierte Patientin durch die verschiedene Erkrankungen bin lief alles bis zum Schluss gut.

January 9, 2018 | Gabriela Winterberg

More Clinic in Zurich

More in Zurich

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG