Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Restaurant in Zurich

Restaurant Sonnenberg
Restaurant Sonnenberg logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.2 of 5 stars from 11 ratings

Restaurant Sonnenberg

All Restaurant in Zurich
Restaurant Sonnenberg

Restaurant Sonnenberg

Marc Wyss
Restaurant Sonnenberg logo

Restaurant in Zurich

PremiumPremium Entry

Gallery (8)

MenuMenu
Opening times Restaurant Sonnenberg
Open – Closes today at 11:00 PM
  1. Monday
    11:30 to 23:00
  2. Tuesday
    11:30 to 23:00
  3. Wednesday
    11:30 to 23:00
  4. Thursday
    11:30 to 23:00
  5. Friday
    11:30 to 23:00
  6. Saturday
    11:30 to 23:00
  7. Sunday
    11:30 to 23:00


Restaurant Sonnenberg – Contacts & Location

Description

Restaurant Sonnenberg

Languages

English,French,German,Italian,Spanish

Ambience

Elegant,Festive,Terrace

Amenities

Wifi

Cuisine

International,Seasonal

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Close to airport,Close to public transport,Close to train station,Lake view,Mountain view,Parking site,Wheelchair-accessible,Wheelchair-accessible parking,With view

Services & offer

Aperitif,Banquet,Business lunch,Dinner,Food at bar,Groups,Lunch,Outdoor seating,Private events,Table service,Weddings,Wine cellar,wine selection

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,American Express,Cash,Lunch-Check,Maestro,Mastercard,Postcard,TWINT,Visa
Categories
RestaurantBanquet

Reviews for Restaurant Sonnenberg (11)

11 reviews & 4 comments for Restaurant Sonnenberg

Rating 4.2 of 5 stars

Comments (4)

Rating 5.0 of 5 stars

Einzigartig in Zürich!

Von der Terrasse aus geniesst man einen weiten und traumhaften Ausblick über Zürich und den Zürichsee. Es empfiehlt sich auf der schönen Terrasse zu essen. Der Service war sehr gut und zuvorkommend und das Essen war geschmacklich hervorragend uns sehr schön präsentiert. Die Preise sind Zürcher Standard. Wir kommen gerne wieder!

September 7, 2023 | laindiana74

Rating 3.0 of 5 stars

Entäuscht

Oft schon bei Ihnen gegessen. Ein Jahr nicht mehr. Das knusprige Güggeli war schon drinnen gut und saftig aber von aussen eine unansehnlicher HELLBRAUNER Gummiteig. Nichts und gar nichts auf das ich mich gefreut hatte. (Im Emilio SIND sie wunderbar knusprig.)

July 25, 2020 | freggia

Similar entries in Zurich

More in Zurich

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG