Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Language schools in Zurich

ILS-Zürich, International Language School logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.2 of 5 stars from 5 ratings

ILS-Zürich, International Language School

All Language schools in Zurich

ILS-Zürich, International Language School

ILS-Zürich, International Language School logo

Language schools in Zurich

PremiumPremium Entry
Opening times ILS-Zürich, International Language School
Open – Closes today at 7:15 PM
  1. Monday
    8:30 to 19:15
  2. Tuesday
    8:30 to 19:15
  3. Wednesday
    8:30 to 19:15
  4. Thursday
    8:30 to 19:15
  5. Friday
    8:30 to 19:15
  6. Saturday
    8:30 to 13:00
  7. Sunday
    Closed

Closed on public holidays



ILS-Zürich, International Language School – Contacts & Location

Description

Englischkurse in Zürich

Languages

Chinese,English,French,German,Italian,Portuguese,Rumansch,Spanish

Location

Close to airport,Close to museum,Close to public transport,Close to train station,In city center,Parking site,Wheelchair-accessible

Terms of payment

Accepts EC-Card,American Express,Bill,Diners Club,Invoice,Lunch-Check,Maestro,Mastercard,Paypal,Postcard,TWINT,Traveler Check,Visa
Categories
Language schoolsPrivate schoolLanguage course arrangementsAdult educationEnglishCoursesContinuation of one's education

Reviews for ILS-Zürich, International Language School (5)

5 reviews & 1 comments for ILS-Zürich, International Language School

Rating 4.2 of 5 stars

Comments (1)

Rating 1.0 of 5 stars

Fehlende Kulanz / Schlechte Webseite und Prozesse

Meiner persönlichen Meinung nach nicht zu empfehlen. Daten von Kursen die bevorstanden waren nicht auf der Webseite aktuell, die Anmeldeformulare via Web enthalten keine Logik und das schlimmste: Die fehlende Kulanz - ich musste meine Frau von einer Prüfung abmelden und einem Kurs abmelden, zu welchem wir uns gerademal 1 Woche vorher anmeldeten. Keine Rückerstattung zu beidem. Nicht zu empfehlen!

February 8, 2022 | marco

More Language schools in Zurich

Similar entries in Zurich

More in Zurich

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG