Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Plasterer in Zurich

Gipswerk logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 1 rating

Gipswerk

All Plasterer in Zurich

Gipswerk

Gipswerk logo

Plasterer in Zurich

PremiumPremium Entry
Opening times Gipswerk
Closed – Opens in 2 hours
  1. Monday
    7:00 to 18:30
  2. Tuesday
    7:00 to 18:30
  3. Wednesday
    7:00 to 18:30
  4. Thursday
    7:00 to 18:30
  5. Friday
    7:00 to 18:30
  6. Saturday
    8:00 to 12:00
  7. Sunday
    Closed

Gipswerk – Contacts & Location

Description

Mein Profil

Languages

German

Area of activity

Conversion, renovation and refurbishment

Forms of contact

By telephone,On the customer’s premises,Online

Machine and Plant Construction, Product Development

Lightweight Construction

Plastering / Drywall

Partition Walls

Scope

Remodeling,Renovation & Rehabilitation

Services

Plastering Works
Categories
PlastererRenovationsInsulation

Reviews for Gipswerk (1)

1 reviews & 1 comments for Gipswerk

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Super mega genial ! 😊

Herr Stirnimann ist mir über Google zugefallen! Ein perfekter Zufall! Ausser einem sehr persönlichen, sympathischen Kontakt hat er durch sein fachliches Können auch eine top Arbeit vollbracht. Einen Bündnerputz wurde perfekt ergänzend zum bestehenden ausgeführt , sieht toll aus! Eine abgerundete Treppenhausdecke musste neu gegipst werden und das Ergebnis ist schöner, als je zuvor. Ich kann Herrn Stirnimann absolut weiter empfehlen! Sein hochqualitatives Fachwissen, seine Flexibilität und lösungsorientierte Art begeistern den Kunden. Von fünf Sternen würde ich zehn geben ! Genial !

February 25, 2023 | gst13

More Plasterer in Zurich

Similar entries in Zurich

More in Zurich

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG