Win a voucher worth
CHF 2500Participate now
    Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Dentist in Aarau

A1 Zahnärzte logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 9 ratings

A1 Zahnärzte

All Dentist in Aarau

A1 Zahnärzte

A1 Zahnärzte logo

Dentist in Aarau

PremiumPremium Entry

Gallery (1)

Opening times A1 Zahnärzte
Open – Closes in 2 minutes
  1. Monday
    7:30 to 22:00
  2. Tuesday
    7:30 to 22:00
  3. Wednesday
    7:30 to 22:00
  4. Thursday
    7:30 to 22:00
  5. Friday
    7:30 to 22:00
  6. Saturday
    9:00 to 22:00
  7. Sunday
    9:30 to 20:00

365 Tage geöffnet



A1 Zahnärzte – Contacts & Location

Description

Languages

German

Forms of contact

By telephone,Online

Treatments

Braces,Dental fracture,Dental implant / dental prosthesis,Dental jewellery,Emergency dentist,Orthodontist,Wisdom teeth
Categories
DentistImplantologyOrthodontics

Reviews for A1 Zahnärzte (9)

9 reviews & 2 comments for A1 Zahnärzte

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Super Qualität , sehr sauber

Sehr netter Empfang, ohne Wartezeit , keine Schmerzen bei Spritze. Ich habe mich für 2 Kronen entschlossen , die sassen perfekt und sehen sehr gut aus , wie echt, bin begeistert .

March 6, 2019 | xanaqeny

Rating 5.0 of 5 stars

Alles zu meiner ganzen Zufriedenheit.

Freundlicher Empfang, sehr gute Erklärung aller Behandlungen schriftlich mit Erklärungsblatt und mündlich . Garantie wird auch angeboten im Unterschied zu meinem Alter alten Praxis. Der Zahnarzt war auch sehr freundlich, hat alles gezeigt und den Preis besprochen.

February 26, 2019 | Reber Richard

More Dentist nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG