Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Service in Au ZH

EA

Rating 3.0 of 5 stars from 8 ratings

ESAG AG

All Service in Au ZH

ESAG AG

IT-Service für EPSON / EIZO / IBM / Lenovo / Samsung
EA

Service in Au ZH

Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.

ESAG AG – Contacts & Location

Categories
ServiceMultimediaComputingIT SupportData processing servicesComputer systems and accessoires

Reviews for ESAG AG (8)

8 reviews & 4 comments for ESAG AG

Rating 3.0 of 5 stars

Comments (4)

Rating 1.0 of 5 stars

Völlige Inkompetenz

Habe mein Handy zum Akkuwechsel gebracht. Seitdem (6 Wochen her) läuft mein Handy nicht und sie weigern sich, Ihr Fehler wiedergutzumachen und mein Handy zu reparieren.

January 20, 2023 | raoul.sidler

Rating 5.0 of 5 stars

El Fouly ist zurück bei Siemens Schweiz AG

Wir sind sehr froh, dass El Fouly wieder zurück bei ESAG ist. Er ist immer ein sehr guter und zuverlässiger Partner gewesen. Er hat uns immer gern mit anderen Maschinen geholfen und konnte uns immer gut bei schwierigen Fällen helfen.

December 16, 2022 | michael.schoepperle.ext

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG