Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Public bathroom in Bachenbülach

LaPreva AG logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.7 of 5 stars from 6 ratings

LaPreva AG

All Public bathroom in Bachenbülach

LaPreva AG

Closomat-Service, Verkauf LaPreva Dusch-WC
LaPreva AG logo

Public bathroom in Bachenbülach

PremiumPremium Entry
Opening times LaPreva AG
Closed – Opens in 16 minutes
  1. Monday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 16:30
  2. Tuesday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 16:30
  3. Wednesday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 16:30
  4. Thursday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 16:30
  5. Friday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 16:30
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Öffnungszeiten



LaPreva AG – Contacts & Location

Languages

English,French,German,Italian

Location

Close to public transport,Close to train station,Parking site,Wheelchair-accessible

Terms of payment

Bill,Cash
Categories
Public bathroom

Reviews for LaPreva AG (6)

6 reviews & 3 comments for LaPreva AG

Rating 4.7 of 5 stars

Comments (3)

Rating 3.0 of 5 stars

Kein Pannendienst

Seit Jahrzehnten benutze ich Closomat - bisher zum Glück ohne Probleme, da Qualität gut. Nun hat ein Apparat einen Defekt. Dumm, weil ich aus medizinischen Gründen auf die Gesässdusche angewiesen bin. Doch im Tessin gibt es keinen Pannendienst von Closemo und ich muss nun 1 1/2 Monate auf die Reparatur warten. Fazit: Qualität technisch sehr gut - Pannendienst miserabel, weil nicht vorhanden - mindestens nicht im Tessin. Schade drum - und ärgerlich.

May 3, 2019 | CAL

Rating 5.0 of 5 stars

qualität die hält

unser closomat funktioniert seit 1992 bestens,was will man noch mehr. Qualität und Servic ok

November 21, 2018 | kscherer15

More Public bathroom nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG