Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in
Win a voucher worth

Dental technial laboratory in Basel

Zahntechnik Jürg Wermuth AG logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 3 ratings

Zahntechnik Jürg Wermuth AG

All Dental technial laboratory in Basel

Zahntechnik Jürg Wermuth AG

Gebissreparaturen, Aligner, CAD/CAM (dental), Knirrschschienen, Veneers, Modellguss
Zahntechnik Jürg Wermuth AG logo

Dental technial laboratory in Basel

PremiumPremium Entry
Opening times Zahntechnik Jürg Wermuth AG
Closed – Opens tomorrow at 8:00 AM
  1. Monday
    8:00 to 17:30
  2. Tuesday
    8:00 to 17:30
  3. Wednesday
    8:00 to 17:30
  4. Thursday
    8:00 to 17:30
  5. Friday
    8:00 to 17:30
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Zahntechnik Jürg Wermuth AG – Contacts & Location

Description

Contains automatically translated texts.
Active loading indicator

WELCOME TO OUR COMPANY

Languages

French,German

Forms of contact

By telephone,Free consulting,In-store

Terms of payment

Accepts EC-Card,Cash,Invoice,Maestro,Visa

Treatments

Bleaching,Dental bridge /crown,Dental implant / dental prosthesis,Orthodontist
Categories
Dental technial laboratoryArtificial denturesDentistOrthodonticsCADRepairsDigital printing

Reviews for Zahntechnik Jürg Wermuth AG (3)

3 reviews & 1 comments for Zahntechnik Jürg Wermuth AG

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Wehrmuth, beste Zahntechnik in Basel. Echt

2003 musste ich alle Zähne ausreissen,bei Dr.Cram in Muttenz. Danach erhielt ich eine Vollprotese. Irgendwann hatte mein Hund die Obere&Untere Protese zu kleinen Stücken zerbissen. Zahntechnik Wermuth hat alles wieder zusammen gefügt. Nach zirka 10 Jahren gab ich einen neue Vollprothese in Auftrag (Ich musste,weil die "alte" Prothese wirklich verbraucht war.) Ich erhielt ein "zweites" Model. Die Arbeit war perfekt. Nun,wenn man nicht regelmässig "auffüllen kann " (weil das Geld fehlt) kommt es vor dass die Prothese, wegen den unangepassten Druckverhältnisse, zerbricht. Da sich die Pilgere (Zahnfleisch) mit der Zeit sich unverschuldet zurück bildet. Herr Wermuth & seine Mitarbeiter haben mir stets geholfen ohne Wenn und Aber! Eines möchte ich betonen,die Firma ist zu 100% Sozial eingestellt.Bereicherung und Gewinn- maximiererei existiert nicht. Wenn ihr Hilfe braucht & finanziell sparen müsst,dann ist Wehrmuth Zahntechnik, der beste Partner. Danke Hr. Wermuth HG. AG. Basel

July 10, 2024 | geniala71

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG