Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Alarm systems security systems in Basel

SV

Rating 4.7 of 5 stars from 12 ratings

Swiss Video & Security AG

All Alarm systems security systems in Basel

Swiss Video & Security AG

SV

Alarm systems security systems in Basel

Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.

Swiss Video & Security AG – Contacts & Location

Categories
Alarm systems security systemsBurglary protection

Reviews for Swiss Video & Security AG (12)

12 reviews & 2 comments for Swiss Video & Security AG

Rating 4.7 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Très bien

Très bon fonctionnement et tout va super bien . Au top merci beaucoup

January 20, 2021 | lalakr200

Rating 5.0 of 5 stars

Bewerbung Security, in Basel- Land

Sehr geehrte Damen und Herren!  Ich bin eine fleißige, zuverlässige, verantwortungsvolle und motivierte Person,  welche selbständig, effizient und teamorientiert arbeitet. Meine Erfahrung als Security habe ich an Diskotheken gesammelt, und in Millitär wahr ich freiwillig 2 Jahren, wo ich als Gebiergsjäger angefangt habe und dann nach Spezial Ausbildung wahr ich Erkunder und später bis zum Stab mich weiter gearbeitet. Mit freundlichen Grüßen Jürgen Weber Tel:00491788486911

May 18, 2020 | couragetime

More Alarm systems security systems nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG