Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

General internal medicine in Kleindöttingen

DM

Rating 3.4 of 5 stars from 5 ratings

Dr. med. Boller-Berger Marcel

All General internal medicine in Kleindöttingen

Dr. med. Boller-Berger Marcel

DM

General internal medicine in Kleindöttingen

Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.

Dr. med. Boller-Berger Marcel – Contacts & Location

Categories
General internal medicineDoctors

Reviews for Dr. med. Boller-Berger Marcel (5)

5 reviews & 4 comments for Dr. med. Boller-Berger Marcel

Rating 3.4 of 5 stars

Comments (4)

Rating 5.0 of 5 stars

Top

Bin so zufrieden die Ärzte nehmen sich Zeit nicht so husch husch wie andere ärzte bin seit mehr als 10 Jahre Patient und finde mich sehr gut aufgehoben dort Carmen hüppin

March 21, 2023 | carmenhuppin900

Rating 5.0 of 5 stars

Top Arzt

Ich bin nun mehr als 10 Jahre bei Herr Boller- Berger. Er nimmt sie Zeit für die Patienten . Man wird ernst genommen als Patient Ich bin zu 100% zufrieden mit ihm . Kann nichts schlechtes sagen .Auch das Personal stehts freundlich Grüsse Carmen Hüppin

November 21, 2022 | Gürber

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG