Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Carpenter in Mitlödi

Abart A. GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 3 ratings

Abart A. GmbH

All Carpenter in Mitlödi
Abart A. GmbH

Abart A. GmbH

Möbel u. Innenausbau
Abart A. GmbH logo

Carpenter in Mitlödi

PremiumPremium Entry

Gallery (13)

Multimedia (1)

Opening times Abart A. GmbH
Closed – Opens tomorrow at 8:00 AM
  1. Monday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  2. Tuesday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  3. Wednesday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  4. Thursday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  5. Friday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed


Abart A. GmbH – Contacts & Location

Description

Herzlich Willkommen bei der Schreinerei Abart AG in Mitlödi

Languages

German

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Parking site

Services

Cabinets,Interior floor and terrace floor,Kitchens,Stairs,Synthetic resin, solid wood, natural stone covers, chrome steel, glass
Categories
CarpenterKitchen cabinetsInterior improvementsDoor constructionCupboards

Multimedia (1)

Reviews for Abart A. GmbH (3)

3 reviews & 1 comments for Abart A. GmbH

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Voll zufrieden!

Es war alles dabei: - kompetente Beratung verbunden mit dem Aufzeigen von Vor- und vor allem von Nachteilen, die mir nicht bewusst waren; - Eingehen auf meine Vorstellungen; - Einbau von Gadgets, auf die ich nie gekommen wäre und demnach dem fachlichen Erfahrungsschatz verdanke; - unkompliziertes Realisieren meiner Änderungswünsche im Entstehungsprozess; - Sorgfalt in der Ausführung und Zuverlässigkeit punkto Termineinhaltung; - wunderbares,qualitativ hochstehendes Resultat, das mich täglich freut!

August 31, 2021 | ruishiren

Similar entries in Mitlödi

More in Mitlödi

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG