Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Textile printing in Pratteln

PERMATREND AG logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 2 ratings

PERMATREND AG

All Textile printing in Pratteln

PERMATREND AG

Textildruck, Siebdruck, Transferdruck, T-Shirt Druck, Arbeitshosen bedrucken
PERMATREND AG logo

Textile printing in Pratteln

PremiumPremium Entry
Opening times PERMATREND AG
Closed – Opens monday at 8:00 AM
  1. Monday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:00
  2. Tuesday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:00
  3. Wednesday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:00
  4. Thursday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 17:00
  5. Friday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 16:30
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed


PERMATREND AG – Contacts & Location

Description

Permatrend

Languages

English,German,Italian,Turkish

Dienstleistungen

Bekleidung,Druck-Stick,Vereinsbekleidung

Forms of contact

By telephone,Free consulting,In-store,Online

Location

Close to airport,Close to public transport,Close to train station,Mountain view,Parking site,River view ,Wheelchair-accessible

Terms of payment

Accepts Credit-Card,American Express,Bill,Cash,Contactless payment,EUR,Invoice,Mastercard,Paypal,TWINT,Visa
Categories
Textile printingWorking clothesT-Shirt

Reviews for PERMATREND AG (2)

2 reviews & 1 comments for PERMATREND AG

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Beratung top, Team top, Qualität Preise top, Lieferung top

Meine Erfahrung mit dieser Firma ist mehr als perfekt. Die Dienstleistungen und deren Qualität sind immer sehr gut, die Lieferfristen immer eingehalten. Mit Permatrend habe ich wirklich einen zuverlässigen Partner gefunden welcher mir erlaubt meine Projekte mit gutem Gewissen und Stolz meinen Kunden zu übergeben !

November 21, 2018 | contact
Vielen Dank für diese tolle 5 Stern Bewertung! Wir arbeiten täglich mit Hochdruck und Herzblut daran, unseren Kunden beste Produkte und Dienstleistungen anbieten zu können. Solche Feedbacks sind dann eine schöne Bestätigung und motivieren uns, weiter dran zu bleiben und uns noch weiter zu entwickeln. Herzlichen Dank dafür! <3November 22, 2018 | PERMATREND AG

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG