Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Kitchen equipment in Rossens FR

CC

Rating 5.0 of 5 stars from 7 ratings

Cesar Cuisine

All Kitchen equipment in Rossens FR

Cesar Cuisine

cuisines sur mesure
CC

Kitchen equipment in Rossens FR

Opening times Cesar Cuisine
Closed – Opens monday at 8:30 AM
  1. Monday
    8:30 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  2. Tuesday
    8:30 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  3. Wednesday
    8:30 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  4. Thursday
    8:30 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  5. Friday
    8:30 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Cesar Cuisine – Contacts & Location

Categories
Kitchen equipment

Reviews for Cesar Cuisine (7)

7 reviews & 1 comments for Cesar Cuisine

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Top Adresse für Küchen!

Wir haben eine Küche mit Siemens studioLine gekauft. Unsere Vorstellung war herausfordernd aber Hr. Barras und Hr.Baumgarten haben sich viel Zeit genommen. Die Planung war ein Traum, viele Sondern wünsche (sehr viele) natürlich mit Lösungen :). Unsere Vorstellungen wurden übertroffen. Einfach geniale Kombination von Kreativität, Zuverlässigkeit und Umsetzung. Wir sind Absolut Zufrieden und können Cesar Cuisine definitiv weiterempfehlen.

June 23, 2023 | meldina

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG