Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Movers in Rüegsauschachen

Rupp Umzüge GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 2 ratings

Rupp Umzüge GmbH

All Movers in Rüegsauschachen

Rupp Umzüge GmbH

Rupp Umzüge GmbH logo

Movers in Rüegsauschachen

PremiumPremium Entry
Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.

Rupp Umzüge GmbH – Contacts & Location

Languages

German

Corporate moves

Company move

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Parking site

Operational area

Throughout Switzerland

Private moves

Furniture transport,Piano transport,Private relocation,Safe transport

Service offerings

Clearance,Disassembly and assembly,Disposal during private moves,Packing materials,Storage
Categories
Movers

Reviews for Rupp Umzüge GmbH (2)

2 reviews & 1 comments for Rupp Umzüge GmbH

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Super Service - sehr sorgfältig und zuverlässig

Fritz Rupp und sein Team arbeiten äusserst zuverlässig und sehr sorgfältig. Bereits im Vorfeld haben wir ganz viele Kisten erhalten, die wir füllen konnten. Am Tag selber ging es dann sehr effizient. Trotz der riesen Menge, die es zu zügeln gab, blieben alle ruhig. Alles ist ganz und unversehrt an neuen Ort angekommen. Wir danken dem Rupp-Team für die grossartige Unterstützung. Monika und Michael

January 2, 2023 | monika.christener

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG