Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Pharmacy in Schinznach Dorf

TopPharm Apotheke Schinznach logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.3 of 5 stars from 6 ratings

TopPharm Apotheke Schinznach

All Pharmacy in Schinznach Dorf

TopPharm Apotheke Schinznach

Michael Fretz
TopPharm Apotheke Schinznach logo

Pharmacy in Schinznach Dorf

PremiumPremium Entry
Opening times TopPharm Apotheke Schinznach
Closed – Opens today at 8:00 AM
  1. Monday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 18:30
  2. Tuesday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 18:30
  3. Wednesday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 18:30
  4. Thursday
    Closed
  5. Friday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 18:30
  6. Saturday
    8:00 to 12:00 / 13:30 to 16:00
  7. Sunday
    Closed

TopPharm Apotheke Schinznach – Contacts & Location

Languages

English,German

Assessment & Treatment

Cold and Flu Symptoms,Cystitis check,Earache,Erectile dysfunction,Eye Inflammation,Gastrointestinal discomfort,Headache and migraine,Medical Assistance without Appointment,Skin rash,Sore throat,Tick removal,Wound care

Brands - Cosmetics

Louis Widmer

Checks & Measurements

Blood glucose measurement,Blood pressure monitoring,Cardiovascular Check

Forms of contact

By telephone,Online

Immunizations

COVID-19 Vaccine,Covid-19 Booster Vaccination,Influenza vaccination,Tetanus vaccination,Tick vaccination against TBE viruses

Location

Parking site

Products

Reform and drugstore items

Services

Fitting of compression stockings,Home Delivery,Incontinence consultation,Medication Disposal,Medication blister packaging,Morning-after pill,NetCare,Travel medicine,Weekly dosing system (MediBlisterFilm)

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,Cash,Invoice,TWINT
Categories
Pharmacy

Reviews for TopPharm Apotheke Schinznach (6)

6 reviews & 1 comments for TopPharm Apotheke Schinznach

Rating 4.3 of 5 stars

Comments (1)

Rating 2.0 of 5 stars

Erkältete Verkäuferin

Die ganze Apotheke erscheint in einem neuzeitlichen Schick. Wenn auch von aussen nicht sichtbar, welches nun der aktuelle Eingang sein soll. Ich fand es heute sehr zerstörend, von einer sehr verschnupften Verkäuferin bedient zu werden. Sie gehört entweder nach Hause oder zumindest nicht in Kundennähe. Außer es ist eine Marktstrategie, mehr verschnupfte Klienten zu gewinnen. Das Besorgen meines Medikamentes dauerte sehr lange, sodass ich mich setzten musste. Ich war die einzige Kundin in der Apotheke. Ein kleines Sorry wäre angemessen gewesen.

January 18, 2019 | Soku Garten Frick
Vielen Dank für diese Rückmeldung, die wir uns sehr zu Herzen nehmen. Leider werden auch Apothekenmitarbeitende von Erkältungen nicht verschont, doch sollte der Einsatzplan dann angepasst werden. Wir entschuldigen uns für die lange Wartezeit und dass Sie sich bei uns nicht wohl gefühlt haben und hoffen, dies bei einem neuen Besuch wieder wett machen zu können.January 22, 2019 | TopPharm Apotheke Schinznach

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG