Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Floor coverings wall coverings in Seon

Döbeli Holz AG
Döbeli Holz AG logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 2 ratings

Döbeli Holz AG

All Floor coverings wall coverings in Seon
Döbeli Holz AG

Döbeli Holz AG

Holz für Haus und Garten
Döbeli Holz AG logo

Floor coverings wall coverings in Seon

PremiumPremium Entry

Gallery (10)

Opening times Döbeli Holz AG
Open – Closes in 2 hours
  1. Monday
    7:30 to 12:00 / 13:15 to 18:00
  2. Tuesday
    7:30 to 12:00 / 13:15 to 18:00
  3. Wednesday
    7:30 to 12:00 / 13:15 to 18:00
  4. Thursday
    7:30 to 12:00 / 13:15 to 18:00
  5. Friday
    7:30 to 12:00 / 13:15 to 18:00
  6. Saturday
    8:00 to 15:00
  7. Sunday
    Closed


Döbeli Holz AG – Contacts & Location

Description

Alles für Heimwerker und Profis

Languages

English,French,German

Flooring

Cork,Vinyl

Forms of contact

By telephone,Free consulting,In-store,On the customer’s premises,Online

Horticulture

Playgrounds and sports fields

Location

Parking site,Wheelchair-accessible,Wheelchair-accessible parking

Offer

Cleaning and Care

Outdoor Flooring

Terrace Flooring

Planning

Project planning,Redesign

Services

Doors and windows,Doors: sound insulation, noise protection and fire protection,Floors and stairs,Interior doors,Interior floor and terrace floor,Outside doors,Redevelopment, renovation and conversion,Security doors,Service and repairs,Stairs,Synthetic resin, solid wood, natural stone covers, chrome steel, glass

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,Bill,Cash,Invoice,Maestro,Mastercard,Postcard,TWINT,Visa
Categories
Floor coverings wall coveringsParquetWood tradeLaminate flooring

Reviews for Döbeli Holz AG (2)

2 reviews & 2 comments for Döbeli Holz AG

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Erstellung eines WPC-Sichtschutzzaunes

Kompetente Beratung sowohl Inhaus in Seon wie auch Vorort mit dem Monteur. Rasche und sauber Ausführung und verlässliche, faire Offertstellung (...keine Überraschungen oder Mehrkosten). Alles in Allem ein tolles Team und tolle Produkte - Danke - AS

August 27, 2020 | lotus61

Rating 5.0 of 5 stars

Gute Qualität und vor allem Super Einsatz vorort.

Nach Corona und schlecht-Wetter konnte dann das Gartenhaus gestellt werden. Eine Spezialanfertigung - trotzdem konnten die beiden Mitarbeiter in einem Spitzentempo mit entsprechender Qualität das Gartenhaus stellen und schon am frühen Abend war es auch fertig gedeckt. Auch ich konnte dabei noch einiges lernen. Geschätztes Döbeli-Team, nochmals herzlichen Dank - Kili

June 20, 2020 | k.heitz

More Floor coverings wall coverings in Seon

Similar entries in Seon

More in Seon

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG