Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Restaurant in Siebnen

Restaurant & Hotel Schäfli logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.8 of 5 stars from 379 ratings

Restaurant & Hotel Schäfli

All Restaurant in Siebnen

Restaurant & Hotel Schäfli

Restaurant & HotelHotel Schäfli GmbH Fam. Kamm
Restaurant & Hotel Schäfli logo

Restaurant in Siebnen

PremiumPremium Entry

Gallery (28)

MenuMenu
Opening times Restaurant & Hotel Schäfli
Open – Closes today at 11:59 PM
  1. Monday
    6:00 to 23:00
  2. Tuesday
    6:00 to 23:00
  3. Wednesday
    6:00 to 11:00
  4. Thursday
    6:00 to 23:00
  5. Friday
    6:00 to 23:59
  6. Saturday
    6:00 to 23:59
  7. Sunday
    7:00 to 22:30

07/29/2024 - 08/11/2024: Closed



Restaurant & Hotel Schäfli – Contacts & Location

Ambience

Business,Comfort food,Cozy,Elegant,Family,Festive,Middle class,Modern,Romantic,Rustic,Terrace,Traditional,winter garden

Amenities

Air condition,Children corner,Coat check,High chairs,Wifi,internet

Dietary restrictions

Vegan,Vegetarian

Diets

Glutenfree,Lactosefree

Drinks

Tea,Wine

Services & offer

Aperitif,Banquet,Banquette hall,Breakfast,Dinner,Kids' menu,Lunch,Outdoor seating,Smoke-free property,Table service,Takeout,Weddings,Wine cellar

Specialities & dishes

Alcohol,Beef,Coffee,Cordon bleu,Dessert,Fajitas,Fish,Gastronomy,Grill,Hard liquor,Local ingredients,Meat,Schnitzel,Steak,Tartare
Categories
RestaurantHotelTakeoutBanquetSwiss cuisine

Reviews for Restaurant & Hotel Schäfli (379)

379 reviews & 179 comments for Restaurant & Hotel Schäfli

Rating 4.8 of 5 stars

Comments (179)

Rating 5.0 of 5 stars

Verified visit

Mittagessen im Schäfli

Top Bedienung, Top Essen Schade, dass man Trinkgeld nicht auf Karte nehmen kann.

January 17, 2024 | Andreas Thomann

Rating 2.0 of 5 stars

Verified visit

Familien Essen von 50 Personen

Gutes Essen mittelmässiger Service für eine Gruppe von 50 Personen. Menü Karten mussten währende dem Anlass ausgetauscht werden. Der Service wurde gestartet obwohl noch nicht alle Anwesend wahren. Das Service Personal kennt die Abmachungen für diesen Anlass nicht (Was war im Preis inbegriffen). Das Personal war unfreundlich und den wünschen der Gäste wurden nicht nachgekommen.

January 14, 2024 | Hanspeter Müller

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG