Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Garage in Sitterdorf

Gebrüder Pneu Edelmann GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.3 of 5 stars from 9 ratings

Gebrüder Pneu Edelmann GmbH

All Garage in Sitterdorf

Gebrüder Pneu Edelmann GmbH

Pneuservice und Tuning
Gebrüder Pneu Edelmann GmbH logo

Garage in Sitterdorf

PremiumPremium Entry
Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.

Gebrüder Pneu Edelmann GmbH – Contacts & Location

Languages

German

Location

Parking site,Wheelchair-accessible

Repairs & service

Car service,Oil change,Tire change

Vehicle types

New cars,Occasions & Used Cars
Categories
Garage

Reviews for Gebrüder Pneu Edelmann GmbH (9)

9 reviews & 2 comments for Gebrüder Pneu Edelmann GmbH

Rating 4.3 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Top Service und super Preise

Ich bin sehr zufrieden. Seit Jahren gute Preise, eine top Beratung und ein top motiviertes Team. Kann man nur weiterempfehlen. Besten Dank an das Pneu Edelmann Team und weiter so

November 12, 2018 | andreas.ge

Rating 1.0 of 5 stars

Verdeckte Mängel mit System

Auto wurde als Unfallfrei ausgeschrieben. Anfrage bei Vorbesitzer ergab mehrere Unfälle. Ein Carrossierschaden als Lackschaden eingestuft. Garantie in Inserat ausgeschrieben, tatsächlich war sie aber abgelaufen. Bei Reklamation ausfällig geworden. Händler ist nicht seriös. Tricksen hat System. Finger weg.

July 6, 2018 | norbert.egli

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG