Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Floor coverings wall coverings in Toffen

Italkeramik Michael Dick GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.8 of 5 stars from 19 ratings

Italkeramik Michael Dick GmbH

All Floor coverings wall coverings in Toffen

Italkeramik Michael Dick GmbH

Keramische Wand- und Bodenbeläge, Plattenausstellung, Plattenleger, Bauführung
Italkeramik Michael Dick GmbH logo

Floor coverings wall coverings in Toffen

PremiumPremium Entry
Opening times Italkeramik Michael Dick GmbH
Closed – Opens tomorrow at 8:00 AM
  1. Monday
    8:00 to 12:00 / 14:00 to 18:00
  2. Tuesday
    8:00 to 12:00 / 14:00 to 18:00
  3. Wednesday
    8:00 to 12:00 / 14:00 to 18:00
  4. Thursday
    8:00 to 12:00 / 14:00 to 18:00
  5. Friday
    8:00 to 12:00 / 14:00 to 18:00
  6. Saturday
    9:00 to 12:00
  7. Sunday
    Closed


Italkeramik Michael Dick GmbH – Contacts & Location

Description

Italkeramik Toffen

Languages

German

Area of activity

Conversion, renovation and refurbishment

Assortment

Mosaic

Flooring

Ceramic,Natural Stone

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Close to airport,Close to public transport,Close to train station,Parking site,Wheelchair-accessible

Offer

Cleaning and Care,Laying tiles, joint sealing

Outdoor Flooring

Garden Slabs,Outdoor Ceramic Tiles

Renovation

Apartment renovations

Terms of payment

Bill,TWINT

Tiles & Slabs

Large Format Tiles,Mosaic Tiles,Porcelain Tiles,Tiles and XXL Tiles,Wood-Look Tiles

Wall Coverings

Ceramic,Natural Stone
Categories
Floor coverings wall coveringsTile layingFlagstones

Reviews for Italkeramik Michael Dick GmbH (19)

19 reviews & 11 comments for Italkeramik Michael Dick GmbH

Rating 4.8 of 5 stars

Comments (11)

Rating 5.0 of 5 stars

Diverse Erneuerungen neue Wohnung

In unserer neuen Wohnung wurden durch ITALKERAMIK kleine Erneuerungen durchgeführt, wie das ziehen von neuen Kittfugen in der Küche und den Badezimmern. Zudem wurde durch den Geschäftsführer die Erneuerung von Waschbecken und Sanitärarmaturen organisiert und wir hatten keinen Zusätzlichen Aufwand. Mit dem gesamten Ergebnis sind wir vollends zufrieden und würden uns in Zukunft immer wieder für ITALKERAMIK entscheiden.

May 19, 2020 | Romy Ramseier

Rating 5.0 of 5 stars

Top Service, absolut empfehlenswert

Nicht nur, dass die Mitarbeitenden von Italkeramik sehr sympathisch, höflich und pünktlich sind, sondern auch die geleistete Arbeit wurde zu meiner vollsten Zufriedenheit erledigt. Mein Badezimmer wurde durch die akkurate Arbeit und den qualitativ hochwertigen Platten die verlegt wurden optisch aufgewertet. Das Entfernen der alten und Verlegen der neuen Platten und auch der Ab- und Aufbau der sanitären Anlage durch einen Sanitärinstallateur der durch Italkeramik organisiert wurde ging nahtlos und problemlos vonstatten, bin absolut begeistert. Ein riesen Lob und auch Merci für die hervorragende und zügige Arbeit!

March 8, 2020 | amina.c.09

More Floor coverings wall coverings in Toffen

Similar entries in Toffen

More in Toffen

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG