Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Car body work in Urdorf

Hans Eigenmann AG logo
PremiumPremium Entry

Hans Eigenmann AG

All Car body work in Urdorf

Hans Eigenmann AG

Autoglas Reparaturen/Ersatz/Tönung, Stützpunkte 40x in der Schweiz
Hans Eigenmann AG logo

Car body work in Urdorf

PremiumPremium Entry
Opening times Hans Eigenmann AG
Closed – Opens monday at 7:20 AM
  1. Monday
    7:20 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  2. Tuesday
    7:20 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  3. Wednesday
    7:20 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  4. Thursday
    7:20 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  5. Friday
    7:20 to 12:00 / 13:00 to 16:00
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Hans Eigenmann AG – Contacts & Location

Languages

German

Conversion & modifications

Tinting car windows,lacquering

Main Services

Industrial Paintings

Repairs & service

Bodywork / Tinsmith,Car repair,Glass repairs

Specialties

Classic Cars,Commercial Vehicles,Motorcycles,Passenger Cars

Vehicle types

Vintage cars
Categories
Car body workPaintspraying works

Reviews for Hans Eigenmann AG (1)

1 reviews & 1 comments for Hans Eigenmann AG

Comments (1)

Rating 1.0 of 5 stars

Tesla Reparatur ungenügend

Termine werden nicht eingehalten trotz mehrmaliger Nachfrage betreffend Termintreue und fortwährender Beteuerung das der Termin sicher gehalten werden kann. Die Qualität der Arbeiten lässt sehr zu wünschen übrig zumindest beim ersten Termin. Nach der ersten Reparatur gab es Probleme mit dem Autopiloten. Termin bei Tesla ergab das Sensoren nicht gesteckt sondern mit Leim geklebt waren für alle Teslafahrer nicht empfehlenswert. Leider wird der Abgabetermin bei der zweite Reparatur nun auch wieder verschoben notabene halbe Stunde bevor ich es abholen wollte. 🤬 Sollte ich so wirtschaften wäre ich Konkurs oder hätte keinen Job mehr. Sehr Schade 😞😞😞 Nicht zu Empfehlen

August 26, 2022 | rene.hahn

More Car body work nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG