Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Health and sports massage in Wila

Gesundheitspraxis Margrith Zwicky logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 5 ratings

Gesundheitspraxis Margrith Zwicky

All Health and sports massage in Wila

Gesundheitspraxis Margrith Zwicky

Gesundheitspraxis Margrith Zwicky logo

Health and sports massage in Wila

PremiumPremium Entry
Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.

Gesundheitspraxis Margrith Zwicky – Contacts & Location

Languages

German

Location

Parking site,With view

Massage type

Hand reflexology massage,Herbal stamp massage,Hot stone massage,Lymph drainage,Reflexology foot massage
Categories
Health and sports massageReflexologyHealth and well-being

Reviews for Gesundheitspraxis Margrith Zwicky (5)

5 reviews & 3 comments for Gesundheitspraxis Margrith Zwicky

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (3)

Rating 5.0 of 5 stars

Schoggi Massage

Auf dem idyllischen Hof von Frau Zwicky erhält man in heimeliger und lockerer Atmosphäre eine super Behandlung. Meine Schokoladen- Massage war sehr wohltuend, regte meine Durchblutung merkbar an und stimulierte meine Sinne. Frau Zwicky behandelt äusserst professionell und personenzentriert. Ich würde mich jederzeit wieder von Ihr massieren lassen. Bis zum nächsten Mal!

October 18, 2019 | Nicole Wich

Rating 5.0 of 5 stars

Gute Praxis

Ich gehe seit einiger Zeit regelmässig in die Praxis und bin sehr zufrieden. Fachlich fühle ich mich absolut gut aufgehoben und die Atmosphäre ist ebenfalls sehr angenehm. Daumen hoch:-) I. Kümin

July 2, 2018 | irene.kuemin

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG