Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Bicycles in Zurich

Velo Markt Zürich logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 6 ratings

Velo Markt Zürich

All Bicycles in Zurich

Velo Markt Zürich

VeloOutlet, Fachmarkt, BikesVelomaerkte
Velo Markt Zürich logo

Bicycles in Zurich

PremiumPremium Entry
Opening times Velo Markt Zürich
Open – Closes today at 5:00 PM
  1. Monday
    Closed
  2. Tuesday
    11:00 to 18:30
  3. Wednesday
    11:00 to 18:30
  4. Thursday
    11:00 to 18:30
  5. Friday
    11:00 to 18:30
  6. Saturday
    10:00 to 17:00
  7. Sunday
    Closed

Werkstatt Dienstag - Freitag ab 10:00 offen



Velo Markt Zürich – Contacts & Location

Languages

English,French,German,Italian

Area

Inspection, Maintenance, and Overhaul,Repair,Safety Check,Shock Absorber Service,Suspension Fork Service

Bike Types

City Bikes & Urban Bikes,Electric Bikes (E-Bikes),Enduro, Downhill & Hardtail Bikes,Kids Bikes

Brands

BIXS,Centurion,Mustang,Orbea,Stevens Bikes

Forms of contact

By telephone,In-store,Online

Location

Close to museum,Close to public transport,Close to train station,In city center,Wheelchair-accessible

Terms of payment

Cash,Maestro,Mastercard,Postcard,Visa
Categories
BicyclesElectric bicycles

Reviews for Velo Markt Zürich (6)

6 reviews & 2 comments for Velo Markt Zürich

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Alles top

Super viele Velos zur Auswahl. Konnte verschiedene Modelle im Hinterhof testen und habe mich dann gleich für eins entschieden. Schutzblech wurde gleich angebracht und ich konnte das Velo noch am gleichen Tag mitnehmen.

July 2, 2023 | n.lieckfeld

Rating 5.0 of 5 stars

Beeindruckend grosse Auswahl, top Service

Verteilt auf 2 nebeneinander liegenden Verkaufsflächen (eine kleinere am Bleicherweg und eine sehr grosse im Hinterhof) sind so viele Fahrräder im Angebot wie ich sonst noch nie gesehen habe - vermutlich wie beworben wirklich die grösste Auswahl der Schweiz. Es kann problemlos testgefahren werden soviel man will, kein kompliziertes "passen Sie auf, dass es keine Kratzer gibt" etc. Überhaupt ist das Team super freundlich und top motiviert, eine gute Lösung für den Kunden zu finden und nicht nur etwas aufzuschwatzen. Sehr beeindruckt, ganz herzlichen Dank!

October 21, 2019 | dr.iur.paris

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG