Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Parking deck, Parking garage in Zurich

PN

Rating 3.3 of 5 stars from 4 ratings

Parkhaus Neumünster

All Parking deck, Parking garage in Zurich

Parkhaus Neumünster

C/o Sven Hotz AG
PN

Parking deck, Parking garage in Zurich

Opening times Parkhaus Neumünster
Open – Closes today at 11:30 PM
  1. Monday
    7:00 to 23:30
  2. Tuesday
    7:00 to 23:30
  3. Wednesday
    7:00 to 23:30
  4. Thursday
    7:00 to 23:30
  5. Friday
    7:00 to 1:30
  6. Saturday
    7:00 to 1:30
  7. Sunday
    8:35 to 23:30

Parkhaus Neumünster – Contacts & Location

Categories
Parking deck, Parking garage

Reviews for Parkhaus Neumünster (4)

4 reviews & 1 comments for Parkhaus Neumünster

Rating 3.3 of 5 stars

Comments (1)

Rating 1.0 of 5 stars

Zahlung nur mit Cash möglich 😡

Hatten Besuch aus dem Ausland. Bei der Zahlung der Parkkarte hat die Maschine keine Karte akzeptiert. Bei der Bank gegenüber war die mindest Ausgabe CHF 50. Die Maschine hat nur 20/10 Noten angenommen… Ein Geschäft an der Ecke wollte nur wechseln wenn man was kauft (OK, ich wollte anfallsäcke kaufen und mit meiner Karte zahlen.. ging nicht. Musste mit Cash zahlen um Cash zu wechseln.) als wir zurückgekommen sind war der park Preis um CHF 4 Höher. Echt mühsam!

September 26, 2021 | rikke.stilling

More Parking deck, Parking garage nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG