Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Transport in Aarau

transportero.ch GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 3.7 of 5 stars from 3 ratings

transportero.ch GmbH

All Transport in Aarau

transportero.ch GmbH

transportero.ch GmbH logo

Transport in Aarau

PremiumPremium Entry

Gallery (9)

Opening times transportero.ch GmbH
Open – Closes today at 6:00 PM
  1. Monday
    7:00 to 18:00
  2. Tuesday
    7:00 to 18:00
  3. Wednesday
    7:00 to 18:00
  4. Thursday
    7:00 to 18:00
  5. Friday
    7:00 to 18:00
  6. Saturday
    7:00 to 18:00
  7. Sunday
    7:00 to 18:00

transportero.ch GmbH – Contacts & Location

Languages

German

Brands

Renault

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Close to public transport,Close to train station,Parking site

Means of Transport

Delivery Van

Operational area

Throughout Switzerland

Private moves

Full-service move,Furniture transport,Private relocation

Service offerings

Apartment handover,Cleaning,Cleaning with handover,Clearance,Disassembly and assembly,Disposal during private moves

Services

Vehicle Rental

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Cash,Paypal,TWINT

Transport Routes

Land

Vehicle types

Direct import / parallel import,Rental car
Categories
TransportConveyorsMoversCar rentalsClearance services

Reviews for transportero.ch GmbH (3)

3 reviews & 2 comments for transportero.ch GmbH

Rating 3.7 of 5 stars

Comments (2)

Rating 1.0 of 5 stars

Wenn man denkt - schlimmer geht es nicht mehr

- gesagt: Privat PKW kann auf Gelände geparkt werden, war nicht so es musste ein teurer Parkplatz gemietet werden. - LKW war zugeparkt - 1 Stunde Verzögerung - Im meeting von einer Furrie angerufen und bedroht worden, wenn ich meinen Mitarbeiter nicht sofort an das Telefon hole... - LKW hat über Nacht das Firmengrundstück mit rund einem Liter Öl verschmutzt. Reinigung kostete CHF 120,- - LKW einen Tag früher zurück gebracht - bekam kein Geld zurück welches per Vorkasse bezahlt wurde CHF 600,- für 3 Tage - Noch während des einen Tages bekam ich bereits eine böse Mahnung obwohl alles per Vorkasse bezahlt wurde CHF 600,- für 3 Tage - Nach einer Woche erneute Rechnung über Mehr Kilometer 147Km x 1 CHF - Noch am selben Tag des Rechnung Erhalts eine Mahnung mit CHF 30,- Androhung bei zu spät Zahlung FAZIT: Ein Hobbyverein mit kriminellen Strukturen. Definitiv nichts für Firmen, die planen müssen und keine Zeit für Kindergarten haben. KATASTROPHE! Finger weg!

April 22, 2024 | Arndt Uhlendorff

Rating 5.0 of 5 stars

Umzugswagen

Super Firma und tolle Umzugsfahrzeuge zum mieten.

July 11, 2022 | kolarov.g

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG